معرفی رستوران های مالزی

به گزارش وبلاگ واحدی، مالزی به تنوع غذایی بالا مشهور است، از بس ملیت های مختلف را پذیرفته است فرهنگ مختلطی یافته که روی خوراک آنها نیز موثر بوده است به همین دلیل همه جور رستورانی را با یک عالمه غذای خوشمزه در این کشور میبینید، در ادامه میخواهیم رستورانهای مالزی را معرفی کنیم که محیط زیبایی هم دارند.

معرفی رستوران های مالزی

مالزی هم از آن کشورهایی است که به دلیل قرار گرفتن در ساحل دریا و آب و هوای خاص، تنوع غذای بالایی دارد و ذائقه مردمش هم بسیار منحصربه فرد است. پیشنهاد می کنیم اگر به این کشور سفر کردید احساس غریبگی نکنید و حداقل چند وعده را به غذاهای تایلند سپری کنید. در این مطلب 6 رستوران برتر تور مالزی را که البته غذاهای خارجی را هم سرو می کنند به شما معرفی می کنیم تا اگر از غذاهای هتل خسته شدید و هوس غذا های متنوع را کردید راه را بلد باشید.

رستوران بالی های پنانگ

دوست دارید غذاهای دریایی فوق العاده را در سفر مالزی امتحان کنید؟؟؟ همین جاست. درست آمده اید. رستوران بالی های مالزی که یکی از بهترین رستوران های پنانگ مالزی محسوب می شود غذاهای دریایی را به بهترین شکل ممکن طبخ کرده و با دیزاین بسیار شیک به میهمانان عرضه می کند. شما می توانید بهترین غذاهای دریایی کل جزیره را اینجا پیدا کنید و به همین دلیل است که در لیست بهترین رستوران های تور مالزی قرار گرفته است.

رستوران هات وک پنانگ

بهترین رستوران پنانگ مالزی با دکوراسیون چوبی بسیار زیبایی که دارد Hot Wok نام دارد که می توانید در آن، غذاهای محلی این جزیره را تست کنید، البته یادتان باشد که غذاهای این رستوران کمی تندتر از حد معمول است. چراکه در مالزی سرآشپزها معمولا از ادویه های خاصی استفاده میکند. اما نگران نباشید چون تندی آن ها مثل غذاهای تایلندی نیست. پس با خیال راحت سفارش بدهید.

رستوران مارینی یا 57، کوالالامپور

رستوران ایتالیایی مارینی با غذاهای فوق العاده ای که به مشتریان عرضه میکنه توانسته است لقب بهترین رستوران کوالالامپور رو به خود اختصاص دهد. اسم این رستوران مارینی هست و از آنجایی که در طبقه 57 برج های دوقلو پتروناس مالزی قرار گرفته به آن رستوران 57 نیز گفته می شود. وقتی در این رستوران مشغول نوش جان کردن غذای تان هستید منظره بسیار زیبایی از کل شهر را پیش چشمان تان دارید. از لحاظ دکوراسیون بسیار شیک و خاص است و طعم غذاهایش نیز فوق العاده هستند. حتما باید آنها را تست کنید. مگر می شود از غذای بهترین رستوران کوالالامپور چشم پوشی کرد.

رستوران آسمان ترویکا، کوالالامپور

یکی دیگر از رستوران های عالی و شیک کوالالامپور را می توانید در طبقه 23 برج ترویکا پیدا کنید. این رستوران به دلیل منظره زیبایی که حین میل کردن غذا به میهمانان می دهد بسیار معروف است و البته غذاهای بسیار خوبی هم دارد. در این رستوران غذاهای کشور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و یونان نیز طبخ می شود. پیشنهاد می کنیم حتما از اسپاگتی های این رستوران بچشید که بسیار فوق العاده هستند.

رستوران Unkaizan لنکاوی

رستوران ژاپنی unkaizan که در لنکاوی مالزی قرار گرفته به شیوه بسیار خاصی از مشتریاش پذیرایی می کند. دکوراسیون در این رستوران دو سبک مختلف ژاپنی (که روی زمین می نشینند و غذا میل می کنند) و سبک اروپایی (همان سبک معمولی رستوران ها) دارد که این رستوران را از سایر رستوران های لنکاوی متمایز کرده است. در این رستوران غذاهای ژاپنی، اروپایی و ایتالیایی نیز سرو می شود و واقعا طعم غذاهای آن را هیچ جای دیگری نمی توانید تجربه کنید. یک سرآشپز حرفه ای با تجربه بر آشپزخانه این رستوران حکومت می کند.

رستوران اشرافی لنکاوی

اینجا یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران های مالزی است. رستوران هتل ساحلی اشرافی به نام Nam فوق العاده زیبا ست و آرامشی فوق العاده نیز دارد. دیگر چه انتظاری از یک رستوران دارید؟ کنار دریا می نشینید و یه یک غذای لذیذ نوش جان می کنید. بسیار رویایی است. سبک غذای این رستوران اروپایی ایتالیایی است و غذاهایش معرکه هستند.

انتشار: 7 تیر 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 13

به "معرفی رستوران های مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید