معرفی نرم افزار Wintoys؛ بهینه سازی ویندوز به برترین شکل

به گزارش وبلاگ واحدی، ویندوز یکی از سیستم عامل هایی است که بیشتر افراد به دلیل شخصی سازی راحت و امکانات بالا به سراغ آن می روند. از طرف دیگر تنوع بسیار بالای نرم افزارهای ویندوزی باعث می گردد که کاربران ویندوز بتوانند تجربه خوب و جالبی را برای خود رقم بزنند. نرم افزار Wintoys یک ابزاری کاربردی برای شخصی سازی و سفارشی سازی امکانات موجود در ویندوز است که یافتن و استفاده مفیدترین ابزارها را در رایانه برای شما آسان تر از گذشته کند. این برنامه کاملا رایگان است و شما به یاری آن می توانید از ویژگی های پنهان رایانه شخصی خود نیز بهره ببرید. جالب است بدانید که Wintoys حتی به افزایش سرعت رایانه شما در انجام کارهای مختلف نیز یاری می نماید. حال قبل از هر چیز اگر شما هم به فکر خرید یک لپ تاپ نو هستید، دکمه زیر مختص به شماست.

معرفی نرم افزار Wintoys؛ بهینه سازی ویندوز به برترین شکل

نرم افزار Wintoys چیست؟

Bogdan Pătrăucean توسعه دهنده این نرم افزار ادعا می نماید که با یاری Wintoys شما هر روز موارد جدیدی را در ویندوز خود تجربه خواهید کرد. این بدان معناست که شما می توانید بسیاری از موارد را در رایانه بهینه کنید و یا حتی به سراغ برطرف ایرادات جزئی سیستم خود بروید. پس در واقع با نصب این برنامه رایگان ما می توانیم به سراغ بهبود و شخصی سازی گزینه های زیادی در کامپیوتر برویم.

زمانی که شما به سراغ باز کردن Wintoys روی کامپیوتر خود می روید، این برنامه مهم ترین مشخصات مربوط به رایانه از جمله پردازنده، رم، کارت گرافیک، نسخه فعلی ویندوز و تعداد برنامه های نصب شده در سیستم را به صورت کامل و مفصل به شما نشان می دهد. در نتیجه حتی اگر علاقه ای به شخصی سازی موارد مختلف روی سیستم خود ندارید، Wintoys باز هم می تواند به شما در جهت مشاهده اطلاعات کامل دستگاه یاری کند.

چگونه نرم افزار Wintoys را دریافت کنیم؟

همان طور که در بخش های قبلی نیز ذکر شد، این برنامه کاملا رایگان است و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت (همچون تصویر بالا) در کامپیوتر ویندوزی خود آن را دریافت نمایید. در عین حال ما برای راحتی بیشتر شما، لینک دانلود آن را در این مطلب نیز قرار داده ایم. پس روی دکمه زیر ضربه بزنید تا بتوانید Wintoys را دریافت نمایید.

چگونه از این نرم افزار استفاده کنیم؟

پس از دانلود برنامه به یاری دکمه بالا به محض این که صفحه اصلی باز گردد، برنامه آغاز به تجزیه و تحلیل رایانه شما می نماید. سپس شما مشخصات کامل و دقیق سیستم، پردازنده، حافظه، نسخه ویندوز فعلی، برنامه ها موجود و سرویس های در حال انجام و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید روی هر یک از آن ها کلیک کنید. جالب است بدانید که این نرم افزار در نهایت یک امتیاز کلی نیز از نظر کارایی به سیستم شما خواهد داد.

در حقیقت شما باید به نرم افزار Wintoys مانند کنترل پنل ویندوز خود نگاه کنید و تمام اطلاعات مورد احتیاج خود را با یک یا دو کلیک در دسترس قرار دهید و از آن ها استفاده نمایید. شما همه برنامه ها را در صفحه اصلی این نرم افزار پیدا خواهید کرد که حتی به شما امکان می دهد تا بعضی از برنامه ها که به طور پیش فرض اجازه حذف آن ها را ندارید نیز حذف کنید.

شما بعلاوه می توانید تمام سرویس های غیرضروری را نیز از روی سیستم خود پاک کنید. در عین حال با ورود به صفحه Health می توانید ویندوز را در شرایط بهینه نگه دارید و حتی اسکن های خاص را برای آنالیز و تعمیر رایانه انجام دهید. از طرف دیگر صفحه Boost دارای ویژگی ها و تنظیماتی است که می توانید از آن ها برای بهبود عملکرد دستگاه استفاده نمایید.

نکته جالب تر برنامه در این بخش نمایان می گردد که به وسیله صفحه Tweaks می توانید دسکتاپ و منو ها و بسیاری از موارد دیگر را به شکل دلخواه خود شخصی سازی کنید. شما بعلاوه می توانید برای کلید های ساده رایانه خود نیز دستورات مختلفی را تنظیم کنید تا از کار کردن با دستگاه نهایت لذت را ببرید و کارایی آن را به بیش ترین حد ممکن برسانید.

جمع بندی

هدف ما در این مطلب کوتاه آنالیز صفر تا صدی یکی از نرم افزارهای ویندوز بود که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند و یا آن را بلااستفاده فرض می نمایند. در واقع Wintoys به یاری کاربران ویندوز می آید تا بتوانند دستگاه خود را بهتر کنترل نمایند و از تمامی امکانات (حتی امکانات پنهان) رایانه خود استفاده نمایند. از طرف دیگر رایگان بودن این نرم افزار باعث می گردد که همه افراد بتوانند آن را دانلود و تست نمایند و اگر Wintoys را دوست داشتند، به صورت دائمی از آن استفاده نمایند. حال شما بگویید که تجربه کار با این اپلیکیشن چطور بود؟ آیا کارآمد بود و یا این که جذابیت خاصی برای استفاده نداشت؟ شما بعلاوه می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

منبع: MakeUseOf

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2404

به "معرفی نرم افزار Wintoys؛ بهینه سازی ویندوز به برترین شکل" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی نرم افزار Wintoys؛ بهینه سازی ویندوز به برترین شکل" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نرم افزار Wintoys؛ بهینه سازی ویندوز به برترین شکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید