وان پلاس نورد CE 2 لایت احتمالا با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، چند روز قبل رندرهای منتسب به وان پلاس نورد CE 2 لایت منتشر شد و حالا به لطف افشای اطلاعات بیشتر، می توانیم به جزئیات این گوشی بپردازیم. برخلاف انتظار، وان پلاس برای این گوشی یک چیپست ساخت کوالکام به نام اسنپدراگون 695 در نظر گرفته است. بعلاوه در کنار آن 6 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

وان پلاس نورد CE 2 لایت احتمالا با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی می گردد

با توجه گواهی صادر شده، وان پلاس نورد CE 2 لایت با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد و این باتری از سرعت شارژ 33 وات پشتیبانی می نماید. باید خاطرنشان کنیم وان پلاس CE 2 هم از نظر ظرفیت باتری تفاوتی با این گوشی ندارد ولی از سوی دیگر سرعت شارژ آن دو برابر مدل لایت است.

در رابطه با دوربین گفته می گردد که دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.8 اینچی به دست کاربران می رسد و گگرددگی دیافراگم لنز آن هم F/1.7 است. اگرچه طبق رندرهای منتشر شده در پنل پشتی آن 3 دوربین تعبیه شده، ولی ظاهرا دو دوربین دیگر از نوع ماکرو و تشخیص عمق هستند. بعلاوه در پنل جلویی هم نمایشگر 6.6 اینچی مورد استفاده قرار گرفته و در حفره نمایشگر هم سنسور 16 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نماید.

هنوز در خصوص تاریخ عرضه وان پلاس نورد CE 2 لا یت گزارش موثقی منتشر نشده ولی با توجه به حجم گزارش های مربوط به مشخصات این گوشی، احتمالا طی هفته های آینده وان پلاس از جدیدترین گوشی میان رده خود رونمایی می نماید.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2216

به "وان پلاس نورد CE 2 لایت احتمالا با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد CE 2 لایت احتمالا با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید