آشنایی با جاذبه های لندن در تور انگلیس

به گزارش وبلاگ واحدی، انگلستان سرزمینی باستانی با تاریخی پر از تحولاتی بوده است که دیدن و دانستن قصه هایش برای هر کسی جذاب است، مردمی که با غرور فراوان در پی بهترین بودن و تسلط داشتن بر همه چیز بوده اند، شاید امروز این مورد کمتر شده باشد اما این دیدن این کشور اثرگذار بسیار جذاب است، در شهر لندن با جاذبه هایی روبرو خواهید شد که مختص این شهر است و شادی برخی غیرمعمول به نظر بیایند در ادامه با چند جاذبه جالب توجه لندن آشنا خواهیم شد.

آشنایی با جاذبه های لندن در تور انگلیس

شهر لندن با تاریخ غنی و درازی که دارد، می‌تواند مقصد گردشگری بی‌نظیری باشد؛ اما اگر بخواهید آن را به شیوه‌ای غیر‌معمول و فراتر از یک توریست عادی بگردید، باید چه کنید؟ شهر لندن با بیش از 10 قرن تاریخ، به شما این اطمینان را می‌دهد که اگر از جاذبه‌های توریستی‌اش فاصله بگیرید، با جذابیت‌های بیشتری رو‌به‌رو شوید. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه‌های غیر معمول و پرده برداشتن از واقعیت این شهر دیدنی، می‌توانید با ما در تور اروپا به نقاط کمتر دیده شده آن سفر کنید.

گوش دادن به زمزمه‌ها در کلیسای جامع سن پل لندن

سنت پل قطعاً بهترین و باشکوه‌ترین کلیسای جامع لندن است، اما نکته جالب‌تر درباره این بنا، سرای زمزمه‌گر (Whispering Gallery) خواهد بود. آکوستیک بی‌نقص این قسمت طوری طراحی شده که اگر در یک طرف گنبد که 30 متر از زمین فاصله دارد، چیزی را زمزمه کنید، فرد دیگری می‌تواند به وضوح آن را در سمت مخالف بشنود. پس اینجا جای مناسبی برای صحبت کردن از رازها نخواهد بود!

بازدید از موزه زندان کلینک لندن

موزه زندان کلینک (Clink) با تاریخی طولانی از زندانی کردن مردم، در ساوت بانک (South Bank) واقع شده و می‌تواند بازدید متفاوتی را برایتان رقم بزند. این زندان از سال 1200 تا 1780 میلادی فعالیت می‌کرد. امروزه دیگر کسی را در آن حبس نمی‌کنند، اما نباید قبل از دیدن بازیگرهایی که در لباس‌های گذشته، تاریخ را بازی می‌کنند آن را ترک کنید.

تماشای معبد کهن میتراس لندن

قدمت لندن به 1000 سال قبل باز می‌گردد که قبل از رسیدن رومی‌ها هنوز یک شهر کوچک بود. آن‌ها از این شهر کوچک یک دژ مستحکم ساختند که امروزه همان شهر لندن در آن قرار دارد. معبد میتراس (Mithras) در نزدیکی متروی تالار بورس لندن قرار داشته که پرستندگانش درباره خدای خورشیدشان بسیار محافظه‌کار و راز نگه‌دار بودند. این معبد برای بازدید به روی عموم باز نیست؛ اما می‌توانید محوطه آن را بعد از باج رو (Budge Row) در نزدیکی منشن هاوس (Mansion House) ببینید.

بازدید از آپارتمان شرلوک هلمز در لندن

اگر شرلوک هلمز در دنیای واقعی وجود داشت، کافه شرلوک هلمز می‌توانست آپارتمان او باشد. این کافه، آپارتمان این کارآگاه معروف را در بالای کافه بازسازی کرده است. اینجا را از نمایشگاه فستیوال بریتانیا در سال 1951 خریدند و قطعه به قطعه وسایل مختلفش را به همان صورت چیدمان کردند. ویلون او، اسلحه‌هایش روی دیوار و آتش اجاق دیواری چیزهایی هستند که شما را به دنیای این کارآگاه می‌برند.

بازدید از انجمن آخرین سه شنبه در لندن

آیا اینجا یک مغازه است؟ یا یک گالری؟ یا یک پستوی ویکتوریایی پر از چیزهای عجیب و غریب در هاکنی؟ در واقع اینجا تمام این چیزها را در بر گرفته و اگر به تاکسیدرمی علاقه داشته باشید، می‌توانید درباره آن هم اطلاعات بیشتری کسب کنید. انجمن آخرین سه شنبه را به مغازه کوچک چیزهای ترسناک ویکتور ویند هم می‌شناسند؛ زیرا اقلام عجیبی مانند اسکلت‌های مختلف را هم به نمایش گذاشته است.

دیدن موزه میل ریل لندن

اشتباه نکنید منظور ما مترو نیست. درباره موزه پست جدیدی صحبت می‌کنیم که یکی از خطوط ریلی لندن را جانی تازه بخشیده است. در گذشته از اینجا به عنوان مسیری برای رساندن نامه‌ها استفاده می‌شد و شاید بیش از روزی دو نامه‌رسانی انجام نمی‌داد. موزه میل ریل (Mail Rail) در جولای سال 2017 افتتاح شد.

کایاک سواری در رودخانه تیمز لندن

شاید رودخانه تیمز به نظر تیره باشد و به هیچ عنوان دلتان نخواهد که در آن بیفتید؛ اما باید حتماً این نماد معروف لندن را خودتان از نزدیک تجربه کنید و با کایاک سواری از طریق کایاکینگ لاندن (Kayaking London) که گروه‌های کوچکی را به صورت روزانه برای گردش به دور ساختمان پارلمان یا ونیز کوچک می‌برد، از مناظر این رود لذت ببرید.

تماشای بهترین هنرهای خیابانی لندن

لندن شرقی در دهه‌های اخیر میزبان برخی از برجسته‌ترین هنرمندان خیابانی مانند بَنکسی بوده است. در حالی که هنر خیابانی می‌آید و می‌رود، خیابان‌های اطراف شوردیچ (Shoreditch) و هاکنی همواره پر از رنگ و زندگی هستند. اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد، یک تور هنر خیابانی رزرو کنید.

اقامت شبانه در باغ وحش لندن

اخیراً باغ وحش ZSL لندن، گزینه‌ جدیدی را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته که بتوانند زمانی که درهای باغ وحش بسته شد و تاریکی شب فرا رسید، تجربه متفاوتی را در یکی از اقامتگاه‌های آن داشته باشند. مهمانان می‌توانند به یک تور در تاریکی رفته و تجربه شامی متفاوت و منحصر به فرد را رقم بزنند.

تماشای نقطه آغاز زمان لندن

لندن همان جایی است که سیستم زمان سنجی GMT یا همان گرینویچ قرار داشته و اگر به سمت رصدخانه سلطنتی و محله جنوب شرق لندن بروید، می‌توانید دقیقاً نقطه‌ای را که زمان از آن آغاز می‌شود تماشا کنید. این تجربه می‌تواند یکی از خاطرات متفاوت و به یادماندنی شما را بسازد.

انتشار: 12 خرداد 1397 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1

به "آشنایی با جاذبه های لندن در تور انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های لندن در تور انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید