تردید گریزمان برای پیوستن به بارسلونا اسپانیا و ادامه بازی در لالیگا

به گزارش وبلاگ واحدی، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید نسبت به ادامه فوتبالش در لالیگای اسپانیا اطمینان ندارد.

تردید گریزمان برای پیوستن به بارسلونا اسپانیا و ادامه بازی در لالیگا

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، آنتوان گریزمان که از زمان پیوستنش از رئال سوسیه داد به اتلتیکومادرید در سال 2014 به این تیم وفادار مانده و در این مدت پیشنهاداتی از باشگاه هایی همچون بارسلونا و منچستریونایتد را رد نموده، اخیراً گفت در سرانجام فصل از روخی بلانکو جدا خواهد شد، این در حالی است که تا سرانجام ماه ژوئن 2023 با باشگاه اتلتیکومادرید قرارداد دارد.

پیش از این برنامه ال لارگوئرو از شبکه رادیویی کادنا سِر مدعی شده بود، شواهد و اسنادی وجود دارد که نشان می دهد باشگاه بارسلونا و آنتوان گریزمان مذاکرات خود را از ماه نوامبر - آبان و آذر 97 - شروع نموده اند و در ماه مارس - اسفند و فروردین 97 - پیش از رویارویی اتلتیکومادرید با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم قراردادی رسمی بین طرفین امضا شده و انتقال این بازیکن به نوکمپ قطعی است.

گریزمان 28 ساله اما هنوز نمی داند که در لالیگا به بازی اش ادامه خواهد داد یا خیر. وی پس از فزونی 4 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) تیم ملی فرانسه مقابل آندورا در مرحله انتخابی یورو 2020 گفت: باید شکیبا باشیم، هنوز برای تصمیم گیری درباره آینده ام زود است. من بیشتر از هر کس دیگری می خواهم زودتر تکلیف آینده ام روشن گردد، اما باید صبر کرد. نمی دانم که آیا در اسپانیا به بازی ام ادامه خواهم داد یا خیر. شاید تا دو هفته دیگر چیزهایی در این مورد فهمیدیم. من تنها می خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم.

این مهاجم فرانسوی که فصل گذشته 21 گل در رقابت های مختلف برای روخی بلانکو به ثمر رساند، با این تیم اسپانیایی یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 277

به "تردید گریزمان برای پیوستن به بارسلونا اسپانیا و ادامه بازی در لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید گریزمان برای پیوستن به بارسلونا اسپانیا و ادامه بازی در لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید