باغ های شگفت انگیز کاخ تابستانی چین

به گزارش وبلاگ واحدی، مجموعه کاخ تابستانی از جمله بهترین جاذبه های گردشگری پکن به شمار میرود که سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر دنیاست این مجموعه به غیر از زیبایی معماری باستانی چین مملو از باغهای زیبایی است که برای خانواده سلطنتی چین تدارک دیده شده بود. در ادامه با این باغها بیشتر اشنا خواهیم شد.

باغ های شگفت انگیز کاخ تابستانی چین

چین کشوری پهناور، پر از شگفتی و سرسبز است. کشوری که با وجود پیشرفت تکنولوژی و صنعت، هنوز رنگ و بوی تاریخی خود را حفظ کرده است. در این مقاله تنها یک نمونه از هزاران زیبایی تور چین را به تصویر می‌کشیم.

در شمال غربی شهر پکن، مجموعه‌ای پر زرق و برق و تاریخی از کاخ‌ها، دریاچه‌ها و باغ‌ها قرار دارد که به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های باغ چینی محسوب می‌شود. همه ویژگی‌های متفاوت این مجموعه مانند، تپه‌های طبیعی، دریاچه‌ها، به علاوه مقبره‌ها، گل‌ها و کاخ‌ها همه و همه مجموعه‌ای زیبا و هماهنگ را تشکیل داده‌اند.

اولین کاخ این مجموعه در قرن 12 میلادی، روی تپه‌ای در همان نزدیکی ساخته شده است. بعد از اینکه امپراطور وان‌یِن لیانگ شهر پکن را به عنوان پایتخت امپراطوری بزرگ خود انتخاب کرد، هنرمندانی از سراسر کشور در طول یک قرن به طراحی این مجموعه مشغول شدند. این هنرمندان برای طراحی این مجموعه از سبک‌های هنری سراسر چین الهام گرفته‌اند. امروزه این مجموعه، منطقه تفریحی محبوبی به شمار می‌رود که بازدید کنندگان تور چین می‌توانند برای فرار از شلوغی و فضای پر هرج و مرج شهری در این مکان قدم بزنند و به تماشای پوشش سرسبز گیاهی و معماری بی‌نظیر آن بپردازند. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید باید بگوییم که همه طول سال برای سفر کردن به این نقطه مناسب است، چرا که این مجموعه زیبا در هر فصلی شگفتی‌های خاص خودش را دارد. برای عزیمت به این منطقه می‌توانید از هر نقطه از شهر پکن از وسایل نقلیه مثل اتوبوس استفاده کنید.

انتشار: 6 تیر 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 8

به "باغ های شگفت انگیز کاخ تابستانی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های شگفت انگیز کاخ تابستانی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید