آتش سوزی کارگاه صنایع چوبی و منزل مسکونی در اراک صدمات جانی نداشت

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش سوزی یک کارگاه CNC چوب و یک منزل مسکونی در یک مجتمع 10 طبقه در اراک صدمات جانی نداشت و با کوشش و حضور به موقع آتش نشانان خاموش و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.

آتش سوزی کارگاه صنایع چوبی و منزل مسکونی در اراک صدمات جانی نداشت

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

عبداله اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اراک، اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و درخواست یاری فوری از این سازمان، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 600 و 100 را به محل حادثه واقع در خیابان حاج باشی، روبروی مسجد بابانبی اعزام کرد.

وی اضافه کرد: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شده بود که کارگاه CNC چوب دچار آتش سوزی شده و با توجه به حجم آتش، دود ناشی از آن از فاصله دور قابل مشاهده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک توضیح داد: با توجه به شدت آتش سوزی و احتمال سرایت آن به طبقه بالای آن که مسکونی بود آتش نشانان بلافاصله با بریدن قفل کارگاه، پس از قطع برق و گاز ساختمان با استفاده از چندین رشته لوله آبرسانی و از چند جهت مشغول خاموش کردن آتش شدند.

اسماعیلی با اشاره به به مهار آتش گفت: با توجه به مواد قابل اشتعال فراوانی که در داخل کارگاه وجود داشت آتش به سرعت در حال گسترش به اطراف و دیگر نقاط کارگاه بود که خوشبختانه عکس العمل به موقع آتش نشانان منجر به مهار آتش شد.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش نمودن کامل آتش سوزی و نیز لکه گیری آن به عملیات خود سرانجام داده و به ایستگاه مراجعت نمودند.

آتش سوزی یک واحد مسکونی در یک مجتمع 10 طبقه در اراک

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از مهار حادثه ای دیگر اطلاع داد و توضیح داد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک آتش نشانان ایستگاه 300 و 700 را به محل حادثه واقع در انتهای خیابان امام، مجتمع فرهنگیان اعزام کرد.

اسماعیلی با اشاره به آتش دریافت یک واحد منزل مسکونی در یک مجتمع 10 طبقه گفت: آتش سوزی در یک ساختمان 10 طبقه مسکونی و در یکی از واحدهای طبقه نخست آن اتفاق افتاده بود.

وی اضافه کرد: در آنالیز های اولیه تعیین شد آتش از داخل آشپزخانه آغاز شده و در حال سرایت به دیگر نقاط این واحد مسکونی بود که آتش نشانان بلافاصله اقدام به قطع جریان گاز و برق این واحد کرده و از طریق لوله های آبدهی مشغول خاموش کردن آتش شده و آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک توضیح داد: در این حادثه هیچ یک از ساکنان این ساختمان صدمه و سبب این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال آنالیز است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1075

به "آتش سوزی کارگاه صنایع چوبی و منزل مسکونی در اراک صدمات جانی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی کارگاه صنایع چوبی و منزل مسکونی در اراک صدمات جانی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید