آمار عجیب مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، ماشین گلزنی خاموش شده است!

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، گرچه گادوین منشا زننده مهمترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود و به لطف گل وی به تیم الدحیل بود که سرخ پوشان برای نخستین بار در تاریخ حیات شان به فینال آسیا رسیدند، اما حتی آن گل حساس هم نمی تواند مانع از نادیده گرفته شدن عملکرد بسیار ضعیف وی در خط حمله این تیم باشد.

آمار عجیب مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، ماشین گلزنی خاموش شده است!

گادوین منشا که بعد از درخشش با پیراهن پیکان در لیگ شانزدهم، مورد توجه پرسپولیس نهاده شد و پیش از سرانجام رسمی آن دوره از مسابقات با سرخ پوشان توافق کرد تا به همراه شجاع خلیل زاده اولین خریدهای این تیم برای لیگ هفدهم باشند، هرگز در پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده نماید.

منشا فصل گذشته را کلا با 10 گل شامل 4 گل در آسیا، 4 گل در لیگ برتر و 2 گل در جام حذفی برای پرسپولیس به اتمام رساند و عملکرد او آنقدر سئوال بر انگیز بود که وی را حتی تا آستانه جدایی از پرسپولیس هم پیش ببرد. تنها پنجره بسته نقل و انتقالات پرسپولیس بود که مانع از جدایی این بازیکن از جمع شاگردان برانکو برای فصل جاری شد.

منشا فصل جاری را با نیمکت نشینی و حضور بعنوان بازیکن جانشین در پرسپولیس شروع کرد اما رفته رفته بر دقایق حضور وی در پرسپولیس افزوده شد و از هفته ششم تبدیل به بازیکن ثابت و تغییر ناپذیر در این تیم شد.

گادوین منشا در هر 11 بازی پرسپولیس در این فصل حضور داشته و عملکرد او در این 11 بازی تنها یک گل است. آن هم در حالی که او نزدیک ترین بازیکن پرسپولیس به دروازه حریف بوده و نقش مهاجم هدف را ایفا می نماید.

منشا در این 11 بازی مجموعا 690 دقیقه بازی نموده یک گل به ازای 690 دقیقه بازی به هیچ وجه نمی تواند آمار جالب توجهی برای بازیکنی باشد که نقش مهاجم نوک را در بهترین پرسپولیس تاریخ که توانسته نایب قهرمان آسیا گردد، بازی می نماید.

برای تعیین کردن عملکرد ضعیف منشا در پرسپولیس می توان به این جمله بسنده کرد که ثابت ترین بازیکن پرسپولیس که یک مهاجم هدف است، به اندازه آدام همتی، مدافع جوانی که در 8 بازی و به میزان تنها 173 دقیقه برای این تیم بازی نموده گل زده است. با این تفاوت که گل آدام همتی یک گل 3 امتیازی در دیدار با سپیدرود بود اما گل منشا در دیداری به ثمر رسید که سرخ پوشان با نتیجه 3 بر صفر فولاد را شکست داده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 143

به "آمار عجیب مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، ماشین گلزنی خاموش شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، ماشین گلزنی خاموش شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید