آمریکا ممنوعیت سفر شهروندانش به کره شمالی را تمدید کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، وزارت خارجه آمریکا ممنوعیت سفر شهروندان این کشور به کره شمالی را برای یک سال دیگر تمدید و اعلام نمود سفر به این کشور برای آمریکایی ها همچنان خطرناک است.

آمریکا ممنوعیت سفر شهروندانش به کره شمالی را تمدید کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

خبرگزاری یونهاپ روز سه شنبه گزارش کرد یک مقام وزارت خارجه آمریکا روز گذشته (دوشنبه) گفته است هشدار مسافرتی در خصوص کره شمالی همچنان به قوت خود باقی است و با تمدید این هشدار مسافرتی، سفر آمریکایی ها به کره شمالی تا 31 آگوست سال 2020 (10 شهریور سال 1399) ممنوع است.

ممنوعیت سفر شهفرایندان آمریکایی در سپتامبر 2017 (شهریور 1396) و پس از مرگ اوتو وارمبیر، دانشجوی آمریکایی در کره شمالی اعمال شد وارمبیر یک دانشجوی 22 ساله بود که در رشته اقتصاد تحصیل نموده بود و با یک تور در سال 2016 به کره شمالی سفر کرد وی به اتهام کوشش برای دزدیدن یک نماد تبلیغاتی بازداشت شد و به 15 سال زندان با اعمال شاقه محکوم شد.

او انتها در سال 2017 در حالی که در کما به سر می برد به آمریکا بازگردانده شد و یک هفته بعد درگذشت.

ممنوعیت سفر اتباع آمریکایی به کره شمالی یکبار در سال 2018 تمدید شد اکنون این قانون تا 31 آگوست 2020، همچنان اعتبار دارد مگر اینکه توسط وزیر امور خارجه آمریکا متوقف یا ابطال گردد.

این در حالی است که به دنبال سه ملاقات رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی در سنگاپور، ویتنام و مرز دو کره، گفت وگوها به منظور خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره همچنان نا تمام مانده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اگرچه از فرایند کند عاری سازی کره شمالی از سلاح های هسته ای ابراز نارضایتی نموده اما در کل امیدوار به ادامه گفت و گوها با پیونگ است.

استفان بیگن نماینده آمریکا در امور کره شمالی روز گذشته وارد ژاپن شد و قرار است از امروز تا پنجشنبه نیز در کره جنوبی با مقامات این ملاقات کند یونهاپ نوشته است محتمل است او در مرز دو کره با مقامات کره شمالی ملاقاتی داشته باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 700

به "آمریکا ممنوعیت سفر شهروندانش به کره شمالی را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا ممنوعیت سفر شهروندانش به کره شمالی را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید