آنارشیست های یونان مسؤولیت انفجار در آتن را بر عهده گرفتند

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران : یک گروه آنارشیست یونانی مسؤولیت انفجار در یک شرکت خدمات شهری در آتن را بر عهده گرفت. این حمله تلفاتی در پی نداشت.

آنارشیست های یونان مسؤولیت انفجار در آتن را بر عهده گرفتند

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ حمله با بمب های دست ساز و ایجاد حریق پس از اینکه یونان طرح ریاضت مالی را برای برخورداری از یاری های اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول آغاز نموده است، افزایش چشمگیری یافته اند.

فدراسیون آنارشیست غیررسمی-جبهه انقلابی بین المللی (FAI-IRF) همچنین حمله به دفتر مرکزی شرکت مایکروسافت در یونان در ماه ژوئن سال گذشته را نیز بر عهده گرفته است.

انفجار یکشنبه گذشته باعث وارد آمدن خسارت به چند خودروی پارک شده مقابل شرکت و همچنین خسارات جزئی به چندین ساختمان شد. به گفته پلیس بمب مذکور متشکل از چند کپسول کوچک گز و ماده منفجره بود.

این شرکت خدمات پستی شهری در سال 2010 نیز مورد حمله قرار گرفته بود یعنی زمانی که یک گروه شبه نظامی یونانی آغاز به ارسال بسته های انفجاری به سفارتخانه ها و دولت های خارجی کرد. پلیس از سال 2010 تاکنون ده ها نفر از اعضای این گروه را دستگیر نموده است.

فدراسیون آنارشیست غیررسمی-جبهه انقلابی بین المللی با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: هیچ چیز تمام نشده است. ما وعده هایمان برای انتقام را تبدیل به عمل نموده ایم.

در یونان که سابقه ای طولانی در خشونت سیاسی دارد، حمله های کوچک به شرکت های تجاری، پلیس و سیاستمداران رایج است. کپسول های گازی که در دفاتر قائم مقام وزیر محیط زیست و همچنین دو نفر از اعضای حزب حاکم در شهر تسالونیکی در سه شنبه گذشته روی داد تلفاتی در پی نداشت اما خساراتی به بار آورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 343

به "آنارشیست های یونان مسؤولیت انفجار در آتن را بر عهده گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنارشیست های یونان مسؤولیت انفجار در آتن را بر عهده گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید