ابلاغ پیغام دوستی ایران به مردم عمان توسط ناوگروه چهل و یکم نداجا

به گزارش وبلاگ واحدی، فرمانده ناوگروه چهل و یکم نیروی راهبردی ارتش گفت: این ناوگروه علاوه بر ماموریت های خود، در بندر دقم در کشور عمان نیز پهلو گرفته و پیغام دوستی ایران اسلامی را به مردم این کشور ابلاغ کردند.

ابلاغ پیغام دوستی ایران به مردم عمان توسط ناوگروه چهل و یکم نداجا

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، ناخدا عرشه رضا برزگر در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزامی به خلیج عدن گفت: این ناوگروه رزمی، اطلاعاتی و عملیاتی با استعداد نیرویی 263 نفر و متشکل از ناو پشتیبانی رزمی لاوان و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز به خلیج عدن اعزام و با گذراندن 5130 مایل دریایی پس از 48 روز دریانوردی صبح امروز به کشور بازگشت.

وی بیان داشت: تامین امنیت شناورهای تجاری ایران، شناسایی 129 مورد یگان نظامی دریایی و هوایی در منطقه، رصد 370 مورد غیرنظامی و رصد شناورها در خلیج عدن، مانیتورینگ 46 فروند کشتی تجاری و انجام 166 ساعت آموزش عملی علمی از جمله ماموریت های ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده ناوگروه چهل و یکم نداجا توضیح داد: این ناوگروه علاوه بر انجام ماموریت های فوق، در بندر دقم در کشور عمان نیز پهلو گرفته و پیغام دوستی کشور ایران اسلامی را به مردم این کشور ابلاغ کردند.

برزگر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، مقابله با ایران هراسی، به اهتزار درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت خطوط مواصلاتی را از اهم ماموریت های ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد و خلیج عدن ذکر کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 540

به "ابلاغ پیغام دوستی ایران به مردم عمان توسط ناوگروه چهل و یکم نداجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ پیغام دوستی ایران به مردم عمان توسط ناوگروه چهل و یکم نداجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید