اتحادیه اروپا اعمال تحریم بر ترکیه را آنالیز می نماید

به گزارش وبلاگ واحدی، فارس نوشت: در حالی که عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه وارد سومین روز خود می گردد، یک مقام فرانسوی از احتمال تحریم ترکیه توسط اروپا و لغو مذاکرات عضویت این کشور در این اتحادیه اطلاع داد.

اتحادیه اروپا اعمال تحریم بر ترکیه را آنالیز می نماید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

آمِلیه دومونشالین وزیر امور اروپایی دولت فرانسه بامداد امروز (آدینه) گفت قرار است در جلسه ای که سران اتحادیه اروپا هفته آینده خواهند داشت، موضوع اعمال تحریم هایی بر ترکیه در پی اجرای عملیات چشمه صلح مورد بحث قرار بگیرد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه عصر چهارشنبه از شروع عملیات نظامی این کشور در شمال شرق سوریه با اسم رمز چشمه صلح اطلاع داد و به دنبال آن جنگنده های این کشور بعضی مواضع ی.پ.گ را که از سوی آنکارا تروریستی شناخته می گردد، هدف قرار داد.

به نوشته وبگاه بلومبرگ دومونشالین در احتمال تحریم ترکیه توسط اروپا شرح داد: این موضوع هفته آینده در جلسه شوری اروپا مورد به بحث گذاشته می گردد. محکومیت [عملیات ترکیه توسط] ما قاطعانه است و فقط در حرف نخواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال لغو مذاکرات پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا نیز توضیح داد: این قطعا یکی از گزینه های روی میز است... مطمئن باشید ما فقط به کلمات متوسل نخواهیم شد. تمام این ها هفته بعد تعیین می گردد.

این مقام فرانسوی عملیات نظامی ترکیه را برای ثبات تمام منطقه غرب آسیا تکان دهنده خوانده و اضافه نمود: ما در برابر وضعیتی که کاملا و مطلقا برای شهروندان و نیروهای سوری تکان دهنده است، ضعیف نخواهیم بود؛ نیروهایی که از اقدامات ائتلاف [ضد داعش] طی پنج سال گذشته پشتیبانی نموده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 537

به "اتحادیه اروپا اعمال تحریم بر ترکیه را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا اعمال تحریم بر ترکیه را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید