احتمال اعطای تسهیلات از سوی ارشاد به اصناف چاپ شهرک چاپ و نشر قم

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران : عضو هیئت مدیره شهرک چاپ و نشر قم از برگزاری جلسه معاونت فرهنگی ارشاد با هیئت مدیره این شهرک در هفته جاری اطلاع داد و گفت: در این جلسه در زمینه اعطای تسهیلات به اصناف چاپ تصمیم گیری می گردد.

احتمال اعطای تسهیلات از سوی ارشاد به اصناف چاپ شهرک چاپ و نشر قم

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

جعفر فرشچی رئیس سابق شهرک چاپ و نشر قم و عضو هیئت مدیره این شهرک در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، از برگزاری جلسه هیئت مدیره این شهرک با سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت اعطای تسهیلات به فعالان چاپ جهت استقرار و فعالیت در این شهرک اطلاع داد.

وی با باین این مطلب که این نشست فردا یا چهارشنبه برگزار خواهد شد، گفت: پیش از این در بازدید سرپرست معاونت فرهنگی از شهرک چاپ و نشر ارشاد وعده همکاری با چاپخانه دارانی که تمایل به حضور در شهرک را دارند، داده بود.

فرشچی این تسهیلات را مربوط به انتقال دستگاه ها، نوسازی ماشین آلات و تجهیز چاپخانه ها در این شهرک دانست و گفت: هم اکنون واحدهای صنعتی بسیاری در این شهرک ثبت نام نموده اند، اما مسائل اقتصادی موجب شده که فعالیت در این شهرک به حالت تعلیق در بیاید.

این مقام مسئول کمبود نقدینگی را مهم ترین مشکل چابخانه داران و صنعت گران نشر ثبت نام کننده در این شهرک عنوان نمود و گفت: به شرط اینکه این نقدینگی با حمایت وزارت ارشاد رفع گردد، در سریع ترین زمان ممکن فعالیت در این شهرک شروع خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که زمین های این شهرک در متراژ های یک تا شش هزار متر مربع به بیش از 240 واحد صنفی در حوزه لیتوگرافی، چاپ و بسته بندی واگذار شده اند، گفت: شهرک چاپ و نشر حدود 200 هکتار است، از این متراژ، تنها 90 هکتار مفید است و از بقیه فضا برای خیابان سازی و فضاهای دیگر استفاده می گردد.

فرشچی در مورد قیمت تمام شده برای زمین در شهرک چاپ و نشر قم گفت: بر خلاف گفته بعضی قیمت زمین در این شهرک بسیار مناسب است. قیمت واقعی متری 60 هزار تومان است که با 20 درصد تخفیف جدود 48 هزار تومان می گردد، به اضافه اینکه تنها 10 درصد از قیمت به صورت نقد دریافت می گردد و مابقی در اقساط 48 ماهه از خریدارن گرفته می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 882

به "احتمال اعطای تسهیلات از سوی ارشاد به اصناف چاپ شهرک چاپ و نشر قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اعطای تسهیلات از سوی ارشاد به اصناف چاپ شهرک چاپ و نشر قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید