ارتش لبنان کشته شدن یک نفر در برابر سفارت ایران را تأیید کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: درگیری درمقابل ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران دربیروت و همچنین کشته شدن یک نفر از معترضین از سوی ارتش لبنان تایید شد.

ارتش لبنان کشته شدن یک نفر در برابر سفارت ایران را تأیید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه الجدید لبنان؛ فرماندهی ارتش ومدیریت امنیت لبنان وقوع درگیری مسلحانه در مقابل سفارت ایران در بیروت را تایید کرد.

شبکه الجدید لبنان در این باره افزود؛ فرماندهی ارتش ومدیریت امنیت لبنان با صدور بیانیه ای دراین باره بیان نمود: ظهر امروز و همزمان با رسیدن خودروی حامل یکی از شخصیت های سیاسی به منطقه بئرحسن اعتصاب کنندگان درمقابل ساختمان سفارت ایران دربیروت درگیری ها را آغاز کردند.

در ادامه این بیانیه چنین نوشته شده است: این افراد در اعتراض به آن چه در شهر القصیر سوریه روی داده بود و به نشانه اعتراض به دخالت ایران و نیروهای حزب الله لبنان در امور سوریه تحصن کرده بودند.

درگیری ابتدا بین محافظان کاروان حامل این شخصیت سیاسی وتحصن کنندگان آغاز شد، درهمین حین یکی از مهاجمان به یکی از شهروندان با استفاده از سلاح کمری جنگی گلوله شلیک کرد که وی به شدت مصدوم شد وبعد از مدتی براثر شدت جراحات وارده درگذشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از روی دادن این حادثه درگیری ها شدت گرفت و درهمین حین نیروهای ارتش مستقر در نزدیک منطقه برای متفرق کردن تحصن کنندگان و خاتمه دادن به درگیری ها وارد عمل شدند واکنون منطقه آرام است.

درخاتمه این بیانیه بدین امر اشاره شده که عامل این تیراندازی کماکان تحت تعقیب است وبه محض بازداشت برای محاکمه تحویل مراجع قضایی لبنان خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1123

به "ارتش لبنان کشته شدن یک نفر در برابر سفارت ایران را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش لبنان کشته شدن یک نفر در برابر سفارت ایران را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید