استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور می یابد

به گزارش وبلاگ واحدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از حضور این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اطلاع داد.

استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور می یابد

از سفر با هزینه تور به کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، ظهر امروز در هتل جهانگردی یاسوج با حضور چهار استان منطقه 6 کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری همایشی به منظور شرکت هر چه بهتر در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار گردید.

الماس قبادی در این همایش با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری در جنوب کشور است و هرساله مسافران و گردشگران بسیاری به این استان سفر می نمایند، گفت: تا به امروز برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری و همچنین جذب سرمایه گذار در نمایشگاه های مختلفی حضور پیدا نموده ایم.

وی اضافه نمود: نمایشگاه بین المللی تهران از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می گردد که کوشش داریم در این فرصت ملی ظرفیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به بازدیدنمایندگان داخلی و خارجی معرفی کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا بتوانیم پروژه ها و ظرفیت های گردشگری استان را معرفی نموده و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جذب کنیم.

قبادی بیان نمود: در این نمایشگاه بسته های معرفی استان در قالب بروشور، کتاب دو زبانه، سی دی و فیلم های کوتاه ارائه شده و از هنرمندان، هتل داران، و سرمایه گذاران گردشگری استان هم برای حضور در نمایشگاه دعوت می کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت منحصر به فرد این استان در حوزه گردشگری، توضیح داد: از همه کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه گذاری نمایند به طور ویژه حمایت می کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن 2 هزار و 600 اثر تاریخی و 300 جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 853

به "استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید