استرالیا 4 گل دیگر زد، عمان و کویت حذف شدند

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: با فزونی پرگل استرالیا، میزبان شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا به همراه کره جنوبی صعود کرد و عمان و کویت حذف شدند.

استرالیا 4 گل دیگر زد، عمان و کویت حذف شدند

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، دو تیم استرالیا و عمان در دومین دیدار خود در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا، از ساعت 12:30 امروز (سه شنبه - به وقت تهران) در استادیوم استرالیا شهر سیدنی به مصاف هم رفتند. در خاتمه میزبان مسابقات با شکست 4 بر صفر حریفش صعود به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرد.

نیمه اول

دقیقه 4: تیم عمان بازی را با فشار آوردن روی دروازه استرالیا شروع کرد که باعث شده بود تیم میزبان در دقایق ابتدایی بازی عقب نشینی کند. همین موضوع باعث شد اولین موقعیت خطرناک بازی ایجاد گردد و بازیکن عمان شوت قدرتمندی را به سمت دروازه استرالیا زد اما دروازه بان ساکروس به خوبی توپ را راهی کرنر کرد تا از گل خوردن زودهنگام تیمش جلوگیری کند.

دقیقه 27: به دست آوردن یک ضربه کرنر برای استرالیا آنها را به گل رساند. ارسال کرنر از سمت راست دروازه عمان و زدن یک ضربه سر توپ را درون محوطه ششقدم به مت مک کی رساند تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا به راحتی دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 31: بازیکنان تیم استرالیا بعد از به ثمر رساندن گل اول از سردرگمی بازیکنان عمان استفاده کردند و روی یک کار سرعتی و ترکیبی پیروز شدند به گل دوم برسند. پاسی که پشت مدافعان عمان به روبی کروس رسیده بود این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد تا وی توپ را از زیر دستان علی الحبسی به تور دروازه عمان برساند.

دقیقه 2+45: بازیکنان تیم استرالیا از سمت چپ دفاع عمان حمله کردند و ارسال آنها دروازه عمان را هم باز کرد اما داور بازی پیش از اعلام گل پنالتی گرفت. میلیگان که توپ را گل نموده بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و پیروز شد پنالتی را هم وارد دروازه عمان کند.‬

نیمه دوم

دقیقه 68: نیمه دوم دیدار استرالیا و عمان با توجه به نتیجه نیمه اول با هیجان کمتری شروع شد. بازیکنان استرالیا سعی در اداره بازی داشتند و عمانی ها نیز با اینکه می خواستند فاصله را کمتر نمایند اما توان این کار را نداشتند. استرالیا روی یکی از ضد حملاتش صاحب موقعیت بسیار مناسبی شد اما ژوریچ نتوانست از موقعیت تک به تک استفاده کند و علی الحبسی توپ را مهار کرد.

دقیقه 70: پاسی که بازیکن استرالیا از سمت چپ ارسال کرد، باعث غافلگیری مدافعان تیم ملی عمان شد تا ژوریچ در موقعیتی مناسب گل چهارم را برای تیمش به ثمر برساند.

دقیقه 77: عمانی ها پس از دریافت گل چهارم حسابی به هم ریخته بودند که این موضوع باعث شد استرالیا برای به ثمر رساندن گل های بعدی رغبت بیشتری داشته باشد. بازیکنان تیم میزبان در یک دقیقه دو کرنر به دست آوردند که در هر دو بار دروازه بان عمان مانع به ثمر رسیدن گل پنجم استرالیا شد.

به گزارش خبرنگاران، با این نتیجه صعود استرالیا و کره جنوبی 6 امتیازی به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شد و با توجه به شکست یک بر صفر کویت مقابل چشم بادامی ها، این تیم به همراه عمان اولین حذف شدگان شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا لقب گرفتند.

استرالیا در بازی قبلی خود هم با نتیجه 4 بر یک کویت را شکست داده بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 382

به "استرالیا 4 گل دیگر زد، عمان و کویت حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا 4 گل دیگر زد، عمان و کویت حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید