اسپالتی: واکنش خوبی به فشاری که تورینو آورد نشان ندادیم

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی نراتزوری معتقد است شاگردانش نتوانستند از عهده فشاری که تورینو به آنها آورد، برآیند.

اسپالتی: واکنش خوبی به فشاری که تورینو آورد نشان ندادیم

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم سری A ایتالیا، بازی 2 بر صفر برده مقابل میهمان خود، تورینو را با تساوی 2 بر 2 عوض کردند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: شرح اینکه چرا ما در نیمه دوم مسیر خودمان را گم کردیم، کار آسانی نیست چون به نظر می رسید که ما روی توپ های ارسالی بلند از جانب هافبک های حریف غافلگیر شدیم.

وی اضافه کرد: ما نتوانستیم به خوبی با توپ کار کنیم و نمی توان شرح دیگری در این خصوص داد. ما نتوانستیم واکنش خوبی به فشاری که روی مان بود، نشان دهیم. سخت است شرح دهیم چطور این دو گل را دریافت کردیم اما واضح بود که تیم با فشاری که تورینو آورد، به دردسر افتاد.

سرمربی اینتر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: صادقانه می گویم که پیروزی در هر بازی سخت است. هنوز احتیاج به پیشرفت داریم. در بازی با ساسولو کلاً رویکردی اشتباه داشتیم و در این بازی آغاز خیلی خوبی داشتیم، اما پس از دریافت یک گل معمولی، راه مان را گم کردیم.

اسپالتی توضیح داد: این خوب است که می شنوم شما به من می گویید که اینتر ضدیوونتوس است، اما شما باید این را هم بگویید که ما اول ضد ناپولی، ضد رم و ضد لاتزیو هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 59

به "اسپالتی: واکنش خوبی به فشاری که تورینو آورد نشان ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: واکنش خوبی به فشاری که تورینو آورد نشان ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید