اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص توافق با بیرانوند و پدیده

به گزارش وبلاگ واحدی، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای از توافق با علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده اطلاع داد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص توافق با بیرانوند و پدیده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است:

مدیریت فعلی باشگاه از زمان انتخاب از سوی هیئت مدیره در پی برطرف مسائل و موانع برای موفقیت پرسپولیس بوده است. بدهی هایی که از گذشته به افراد و یا باشگاه های مختلف وجود داشته موضوعی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت و کوشش مدیریت باشگاه بر توافق و بستن این پرونده ها بوده، هر چند اعتقاد داریم می شد هر کدام از این پرونده ها در زمان خودش بهتر مدیریت گردد. با وجود شرایط دشواری که باشگاه به لحاظ اقتصادی در چند هفته گذشته داشت و پرداخت مطالبات معوق اعضای تیم در اولویت قرار گرفته بود و خوشبختانه بخشی از آن نیز اجرا شده و در ادامه نیز بخش دیگری پرداخت خواهد شد، رسیدگی به دو پرونده مهم که جلوی جابجایی پرسپولیس را گرفته بود شروع شد.

اکنون به اطلاع طرفداران عزیز می رسانیم که مسئله طلب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بعد از مذاکرات و در نهایت توافق با او حل و فصل شده و طی دو قسط مطالبات این بازیکن پرداخت خواهد شد تا از این نظر تهدیدی متوجه فعالیت پرسپولیس در جابجایی نباشد. ذکر این نکته نیز لازم است که علیرضا بیرانوند عزیز چندین سال برای پرسپولیس زحمت کشیده و باشگاه نیز همیشه در پرداخت طلب معوقه حق را به او داده و طبیعی است که در پی دریافت حقش باشد. برای این دروازه بان بااخلاق و ملی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. جا دارد از همکاری صمیمانه بیرانوند و همینطور وکیل این بازیکن که باعث شدند این پرونده بسته گردد تشکر کنیم.

بعلاوه باشگاه پرسپولیس با باشگاه پدیده بر سر پرداخت طلب معوقه این باشگاه به توافق رسیده و فردا نیز قسط اول از این طلب پرداخت می گردد. در این پرونده نیز می شد شرایط را برای پرسپولیس خیلی بهتر مدیریت کرد اما در هر صورت این توافق اکنون اجرا شده و مدیریت باشگاه نیز به بندهای توافق پایبند خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2151

به "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص توافق با بیرانوند و پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درخصوص توافق با بیرانوند و پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید