افتتاح چندین پروژه شاخص و مهم عمرانی تا خاتمه سال 99

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس گفت: چندین پروژه شاخص و مهم عمرانی و ترافیکی شهر مشهد تا سرانجام سال جاری به بهره برداری می رسد.

افتتاح چندین پروژه شاخص و مهم عمرانی تا خاتمه سال 99

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش از ، بهاروند رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد و جمعی از اعضای شورا در بازدید از پروژه های عمرانی درحال ساخت مشهد با اشاره به پروژه احداث پل مصلی گفت: این پروژه از اسفندماه سال 98 شروع شده که خوشبختانه با فعالیت 3 شیفته، از برنامه زمان بندی جلوتر است و امیدواریم تا خاتمه امسال به بهره برداری برسد.

او اضافه نمود: بهره برداری از این پروژه موجب تسهیل دسترسی شهروندان به حرم مطهر رضوی و همچنین ارتباط بین بخش های مختلف این محدوده می گردد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با اشاره به پروژه واقع در چراغچی 13 و میدان ابوطالب، ادامه داد: این پروژه حدود 500 متر طول دارد و حجم خاکبرداری و عملیات عمرانی آن قابل توجه بوده که خوشبختانه با کوشش های انجام شده، از پیشرفت خوبی برخوردار است.

بهاروند بیان نمود: براساس برنامه زمان بندی پیمانکار، این پروژه در بهمن ماه امسال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.این پروژه در چند فاز مختلف تعریف شده که 3 بخش آن اعم از میدان، زیرگذر و چپگرد امام علی (ع) به نمایشگاه تا اسفندماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تاکید شورای شهر مشهد به تصویب طرح تفضیلی مناطق شهری در سال 99

او در ادامه اشاره ای هم به پروژه تعریض پل پرتوی داشت و توضیح داد: اجرایی شدن این پروژه، سال ها یکی از درخواست های شهروندان بود چراکه در بعضی ایام، بویژه روز های خاتمهی هفته شاهد ترافیک سنگین در این محور بودیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد تاکید نمود: عملیات اجرایی این پروژه تا اواسط هفته آینده به اتمام می رسد و با تکمیل آن، بیش از 80 درصد مشکل ترافیک این محدوده رفع می گردد.

بهاروند اظهار کرد: یکی از نقاط قوت پروژه های عمرانی در این دوره، بهره برداری از پروژه ها در موعد مقرر و حتی پیش از زمان پیش بینی شده است.

او اضافه نمود: کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در کنار ساختن پل و روگذر و اصلاحات هندسی، موضوعاتی، چون گسترش حمل ونقل پاک و پیاده محوری را هم پیوسته مدنظر داشته و در این جهت نیز گام برداشته است.

/ م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1153

به "افتتاح چندین پروژه شاخص و مهم عمرانی تا خاتمه سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح چندین پروژه شاخص و مهم عمرانی تا خاتمه سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید