اقامت نوروزی 9.3 میلیون مسافر در مازندران، با 11 درصد رشد رتبه دوم را کسب کردیم

به گزارش وبلاگ واحدی، جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به اقامت 9.3 میلیون نفر مسافر در نوروز سال جاری، از رشد 11 درصدی تردد در محورهای مازندران اطلاع داد.

اقامت نوروزی 9.3 میلیون مسافر در مازندران، با 11 درصد رشد رتبه دوم را کسب کردیم

اگر علاقمند به سفر با بهترین بلیط ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، علی نبییان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرمازندران، گفت: 27 میلیون و 700 هزار تردد از ابتدای نوروز در مازندران ثبت شد که با 11 درصد شد رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی اضافه نمود: در این مدت 9 میلیون و 342 هزار و 926 نفرشب اقامت در سطح استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشت.

نبییان با اشاره به بوم گردی در روستاهای استان گفت: 45 درصد جمعیت استان در روستا زندگی می نمایند که تا به امروز بیش از دو میلیون نفر شب اقامت در روستاها اقامت کردند که این امر فرصتی برای روستاییان است تا بتوانند با عرضه محصولات و تولیدات خود گامی در جهت رونق مالی و ایجاد اشتغال بردارند.

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی در استان، گفت: سال گذشته 7 میلیارد و 600 میلیون تومان درآمد حاصل از فروش صنایع دستی در استان بوده که سال جاری نیز چهار نمایشگاه ملی و هشت نمایشگاه استانی برای ارائه محصولات و صنایع دستی استان دایر شد.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: حضور پرتلاش نیروی انتظامی، بهداشت، هلال احمر و راهداران حضوری موثر در محوره داشتند و طبق آمارهای ارائه شده توسط پزشکی قانونی تلفات جاده ای 31 درصد کاهش یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 811

به "اقامت نوروزی 9.3 میلیون مسافر در مازندران، با 11 درصد رشد رتبه دوم را کسب کردیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقامت نوروزی 9.3 میلیون مسافر در مازندران، با 11 درصد رشد رتبه دوم را کسب کردیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت نوروزی 9.3 میلیون مسافر در مازندران، با 11 درصد رشد رتبه دوم را کسب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید