ال .سی 2 میلیارد یورویی فاینانس چین در پتروشیمی فراهم شد

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی 1 میلیارد یورو از فاینانس کشور چین، سهمیه خواسته است، گفت: تاکنون از این میزان حدود دو میلیارد یورو برای طرح های جدید پتروشیمی فراهم شده است.

ال .سی 2 میلیارد یورویی فاینانس چین در پتروشیمی فراهم شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهرو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،عباس شعری مقدم با بیان این که در مجموع، صنعت پتروشیمی حدود 1 میلیارد یورو از فاینانس کشور چین، سهمیه خواسته است، اظهار کرد: تاکنون از این میزان حدود دو میلیارد یورو برای طرحهای جدید پتروشیمی، شامل، سبلان، بوشهر، مسجدسلیمان و لردگان فراهم شده است.

وی گفت: هم اکنون در زمینه فاینانس کشور چین، مشکلاتی مانند، تایید گارانتی های پیش پرداخت و حسن انجام کار توسط بانک مرکزی ایران باقی مانده که تاکنون حل نشده است.

به گفته معاون وزیر نفت در امور پتروشمی هم اکنون ایران از ظرفیت فراوری سالانه 6 میلیون تن محصولات پتروشیمیایی برخوردار است که به سبب عوامی از جمله کمبود خوراک، تنها از 68 درصد این ظرفیت استفاده می گردد.

شعری مقدم با بیان اینکه سال جاری پتروشیمی لرستان وارد مدار می گردد اضافه نمود: پارسال پتروشیمی های ایلام کرمانشاه وارد مدار فراوری شدند و پتروشیمی لرستان نیز سال جاری فراوری را در صورت دریافت خوراک تجربه می نماید و سال آینده نیز پتروشیمی مهاباد و سنندج به بهره برداری می رسد.

وی اضافه نمود: مشکل کمبود اتان مجتمع های پتروشیمی کشور با نصب سیستم های تفکیک کننده اتان در فازهای 15 تا 18 پارس جنوبی در نیمه دوم سال جاری برطرف می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 591

به "ال .سی 2 میلیارد یورویی فاینانس چین در پتروشیمی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال .سی 2 میلیارد یورویی فاینانس چین در پتروشیمی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید