باشگاه استقلال خوزستان در انتظار پاسخ کمالوند

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان برای هدایت تیم فوتبال خود در لیگ دسته یک کشور منتظر پاسخ فراز کمالوند است.

باشگاه استقلال خوزستان در انتظار پاسخ کمالوند

استقلال خوزستان در لیگ دسته یک کشور با فراز و نشیب بسیار کار کرد و پس از عدم نتیجه گیری با مجید باقری نیا و سهراب بختیاری زاده، هدایت تیم برای جدایی از قعر جدول رده بندی به امیر خلیفه اصل، دستیار این دو مربی سپرده شد.

به گزارش خبرنگاران، خلیفه اصل نیز با تغییر در شرایط روحی و فنی تیم، توانست استقلال خوزستان که در آستانه سقوط به لیگ دو قرار داشت را نجات دهد و این تیم آن چنان متحول شد که با کسب چندین برد متوالی مجددا بر سر زبان ها افتاد و در نهایت نیز استقلالی ها با جدایی از قعر جدول و قرار دریافت در رده نهم، به کار خود در لیگ یک انتها دادند.

در حالی که پس از پیروزیت استقلال خوزستان با خلیفه اصل، هواداران این تیم منتظر ادامه همکاری با این مربی برای فصل آینده در لیگ یک بودند، باشگاه با فراز کمالوند وارد مذاکره شد و گفته می شود که تقریبا توافقات اولیه نیز انجام شده و حالا این باشگاه منتظر پاسخ نهایی کمالوند است. کمالوند سابقه کار در تیم صنعت نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد. او در لیگ نوزدهم در مقطعی هدایت پارس جنوبی را برعهده داشت که به دلیل مسائل مالی این تیم، از جمع جمی ها جدا شد. کمالوند همچنین در مقطعی هدایت تیم دسته یکی اکسین البرز را برعهده داشت و در حالی که همگان منتظر صعود این تیم کهکشانی به لیگ برتر بودند، این اتفاق نیفتاد.

باشگاه استقلال خوزستان در فصل گذشته لیگ یک پیروز شد با بازگشت مجدد فاضل بختیاری در راس باشگاه، 20 میلیارد تومان از بدهی های انباشت شده خود را طی سال های حضور در لیگ برتر پرداخت کند و خلیفه اصل و شاگردانش نیز در چنین شرایطی دست به انجام کار بزرگ و حفظ تیم در لیگ یک زدند. اکنون نیز که بحث حضور کمالوند در استقلال خوزستان جدی شده است، پیشکسوتان فوتبال خوزستان از این رویکرد که از مربیان بومی در شرایط سخت مالی یک باشگاه استفاده می شود و با بهبود این شرایط، مربیان استان جای خود را به مربیان غیربومی می دهند، بسیار گله مند هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1317

به "باشگاه استقلال خوزستان در انتظار پاسخ کمالوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال خوزستان در انتظار پاسخ کمالوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید