آنالیز سانحه پرواز 752 با حضور متخصصان ایرانی و اوکراینی

به گزارش وبلاگ واحدی، اولین جلسه مشترک کارگروه آنالیز سانحه پرواز 752 با حضور تیم آنالیز سانحه ایرانی و اوکراینی در سازمان هواپیمایی کشوری شروع شد.

آنالیز سانحه پرواز 752 با حضور متخصصان ایرانی و اوکراینی

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز تیم اوکراینی شامل کارگروه های آنالیز سوانح، مدیریت بحران، تشخیص هویت، روابط بین الملل و نمایندگان شرکت بهره بردار هواپیما وارد تهران شدند و براساس استانداردهای بین المللی انکس 13 ایکائو با توجه به وجود کشورهای دیگری که ذی ربط سانحه هستند از جمله نمایندگان موسسه ایمنی حمل و نقل کشور کمیسیون ایمنی حمل و نقل کشور کانادا و کمیسیون حمل و نقل هوایی سوئد جهت همکاری در آنالیز سانحه دعوت به عمل آمده است.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، تیم آنالیز سانحه از خانواده های داغدار این سانحه هوایی تقاضا نموده است، درخواست های خود را به پست الکترونیکی [email protected] یا تلفن/ فاکس 66018659 ارسال نموده تا در اولین فرصت به آن رسیدگی گردد.

به گزارش خبرنگاران، یک فروند هواپیمای بوئینگ 800-737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز 752 در ساعت 6:12 روز چهارشنبه 18 دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز نموده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت 6:18 در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. این هواپیما دارای 167 مسافر و 9نفر خدمه پروازی بوده که تمام سرنشینان آن جانباختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1044

به "آنالیز سانحه پرواز 752 با حضور متخصصان ایرانی و اوکراینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز سانحه پرواز 752 با حضور متخصصان ایرانی و اوکراینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید