برنامه ویژه طرفداران هنگ کنگی برای اعتراض به دولت در بازی برابر ایران

به گزارش وبلاگ واحدی، طرفداران تیم ملی فوتبال هنگ کنگ با استفاده از بازی مقابل ایران قصد دارند اعتراض خود به دولت این کشور را به گوش جهانیان برسانند.

برنامه ویژه طرفداران هنگ کنگی برای اعتراض به دولت در بازی برابر ایران

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه دیدار عصر امروز (سه شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هنگ کنگ در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022، اعتراضات در این کشور آسیایی همچنان ادامه دارد. معترضان هنگ کنگی، چین را به مداخله در امور داخلی و کوشش برای محدود کردن آزادی های مدنی شان متهم می نمایند. چین در هفته های اخیر بارها تهدید نموده در صورت ادامه اعتراضات برای برقراری آرامش و امنیت در هنگ کنگ مداخله نظامی خواهد نمود.

فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، نشان می دهد که طرفداران فوتبال هم به اعتراضات خیابانی ملحق شده اند و در راستا رفتن به استادیوم شعارهایی علیه دولت هنگ کنگ سر می دهند. نیروهای امنیتی اما آنها را در راستا استادیوم به شدت زیرنظر داشته و سعی در برقراری آرامش دارند.

یکی از خبرنگاران هنگ کنگی به خبرنگاران گفت که قرار است طرفداران هنگ کنگی در شروع بازی به هنگام پخش سرود ملی چین، آن را هو نمایند و در جریان بازی نیز زنجیره انسانی به نشانه اعتراض شکل دهند.

هنگ کنگ از اواسط قرن نوزدهم میلادی تا سال 1997 مستعمره بریتانیا بود و از آن پس به چین ملحق شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 444

به "برنامه ویژه طرفداران هنگ کنگی برای اعتراض به دولت در بازی برابر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه طرفداران هنگ کنگی برای اعتراض به دولت در بازی برابر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید