برگزاری سومین دور گفتگوهای حقوق بشر ایران و اندونزی

به گزارش وبلاگ واحدی، سومین دور گفت وگوهای حقوق بشر ایران و اندونزی اول و دوم آذرماه در تهران برگزارشد .

برگزاری سومین دور گفتگوهای حقوق بشر ایران و اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، در این نشست که خانمپیشگاهی فرد مدیرکل حقوق بشر و زنان وزارت امور خارجه کشورمان و آقای کومار مدیرکل حقوق بشر و امور بشردوستانه وزارت خارجه اندونزی ریاست هیات های دو طرف را برعهده داشتند، طرفین در رابطه با موضوعات و تحولات حقوق بشری دو کشور، همکاری در حوزه های مورد علاقه در چارچوب سازوکارهای حقوق بشری ملل متحد و سایر مجامع بین المللی، همکاری در مورد ارتقا و حمایت از حقوق زنان، حقوق افراد دارای معلولیت (توان خواستار) و حقوق بچه ها بحث و گفتگو کردند.

هیئت هفت نفره اندونزی طی این گفت وگوها، علاوه بر دیدار با مقامات ذیربط در وزارت امورخارجه کشورمان، همچنین با مدیران مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در وزارت دادگستری و نیز مدیران معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز دیدار و گفت وگو کردند.

هیات اندونزیایی در دومین روز از گفت وگوها، ضمن دیدار با مقامات سازمان بهزیستی کشورمان از مجموعه توانبخشی کهریزک واقع در جنوب تهران بازدید کردند.

در انتها این گفت وگوها، طرفین توافق کردند همکاری سالانه خود را ادامه داده و دور بعدی گفت وگوها برای همکاری های حقوق بشری بین دو کشور را در سال 2017 در جاکارتا برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 609

به "برگزاری سومین دور گفتگوهای حقوق بشر ایران و اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سومین دور گفتگوهای حقوق بشر ایران و اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید