برگزیت بدون توافق موجب کمبود دارو، سوخت و مواد غذایی در انگلیس می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، اسناد محرمانه فاش شده دولت انگلیس نشان می دهد عواقب و تبعات خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون توافق بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

برگزیت بدون توافق موجب کمبود دارو، سوخت و مواد غذایی در انگلیس می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ساندی تایمز به اسناد محرمانه ای دست پیدا نموده است که نشان می دهد بریتانیا در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا با کمبود شدید مواد غذایی، سوخت و دارو روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دولتمردان انگلیسی بر این باورند که خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا تبعات وحشتناکی برای این کشور به همراه خواهد داشت که در نیم قرن اخیر بی سابقه خواهد بود.

روزنامه ساندی تایمز به اسناد محرمانه ای درباره عواقب برگزیت بدون توافق دست یافته است که حاکی است، بریتانیا در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا با کمبود شدید دارو، مواد غذایی و سوخت روبرو می گردد.

حدود 85 درصد کشتی های باری که از مسیرهای کانال اصلی انگلیس تردد می نمایند، برای گمرک فرانسه آماده نخواهند بود و این به معنای آن است که ازدحام بیش از حد در بنادر انگلیس به طور فزاینده ای افزایش خواهد یافت و جریان عادی کشتیرانی در این منطقه تا 3 ماه برقرار نخواهد بود.

این سند همچنین نشان می دهد در صورت برگزیت بدون توافق، دولت لندن طرح موسوم به مرز سخت بین ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند را اجرا خواهد نمود چرا که در این صورت بازرسی های گسترده مرزی دیگر کافی نیست.

در این اسناد محرمانه درباره تبعات و عواقب برگزیت بدون توافق آمده است:

  • کمبود مواد غذایی: میزان ذخایر انواع مواد غذایی با کاهش قابل توجهی روبرو خواهد شد.
  • کمبود سوخت: ترافیک شدید ایجاد شده به خاطر تاخیرها و بازرسی های مرزی می تواند تاثیر منفی زیادی بر توزیع سوخت داشته باشد.
  • کمبود دارو: ترافیک شدید و تاخیر در ترانزیت و عبور و مرور، ذخایر اقلام دارویی را به شدت آسیب پذیر خواهد نمود.

    بوریس جانسون وعده داده است تا بریتانیا را در روز 31 اکتبر با توافق یا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج کند. این در شرایطی است که بعضی از نمایندگان محافظه کار تهدید نموده اند که برای جلوگیری از برگزیت بدون توافق، علیه وی رای خواهند داد.

    جانسون پیش از این تهدید نموده است که حتی حاضر است مجلس انگلیس را به حالت تعلیق درآورد تا بتواند مانع از مخالفت نمایندگان مجلس با برگزیت بدون توافق گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 362

به "برگزیت بدون توافق موجب کمبود دارو، سوخت و مواد غذایی در انگلیس می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزیت بدون توافق موجب کمبود دارو، سوخت و مواد غذایی در انگلیس می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیت بدون توافق موجب کمبود دارو، سوخت و مواد غذایی در انگلیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید