بلای غم انگیزی که هافبک جنجالی بر سر استقلال آورد!

به گزارش وبلاگ واحدی، اسماعیلی که قطعا کادرفنی خیلی روی او حساب نموده بود، تنها در 2 بازی ابتدایی فصل به میدان رفت و حالا تعداد غیبت هایش در ترکیب استقلال به 5 بازی رسیده است.

بلای غم انگیزی که هافبک جنجالی بر سر استقلال آورد!

او ابتدای فصل و هنگام تمدید قرارداد با استقلال دوونیم میلیارد تومان پول گرفته و مدعی است این رقم هدیه بوده (!) باشگاه استقلال هم اعلام نموده پرداختی مزبور باید به منزله 50 درصد از رقم قرارداد اسماعیلی محاسبه گردد. در این صورت به نظر می رسد رقم قرارداد فرشید با استقلال برای لیگ بیستم حداقل 5 میلیارد تومان بوده است.

با این اوصاف اگر مجموع مسابقات استقلال در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را 40 بازی درنظر بگیریم، اسماعیلی به طور میانگین بابت هر مسابقه 125 میلیون تومان از باشگاه دستمزد می گیرد. حالا کاری به آپشن ها، پاداش ها و پرداختی های فرعی نداریم. حتی به این هم کاری نداریم که هیچ کجای جهان نصف قرارداد بازیکن را روز اول تقدیمش نمی نمایند، اما همین هم رقم کمی نیست و الان که او 5 بازی را از دست داده، یعنی 625 میلیون تومان به استقلال آسیب اقتصادی رسانده است. یعنی بیش از نیم میلیارد تومان پول گرفته و بابتش هیچ کاری ننموده است.

آیا این غم انگیز نیست؟ چرا یک بازیکن که تازه جوان و کم تجربه هم نیست باید چنین خسارتی به باشگاه بزند و بدتر از آن تیم را به حاشیه ببرد و با غیبت هایش باعث لطمه خوردن کادرفنی و ایجاد بحران گردد؟ به واقع مرز های بازیکن سالاری در فوتبال ایران کجاست؟

منبع: همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1545

به "بلای غم انگیزی که هافبک جنجالی بر سر استقلال آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلای غم انگیزی که هافبک جنجالی بر سر استقلال آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید