تداوم تعطیلی صنوف پرریسک در پایتخت، پلمب 7 قهوه خانه به خاطر بی توجهی به کرونا

به گزارش وبلاگ واحدی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران عظیم تاکید نمود که برگزاری مراسم های عروسی و عزا و همایش ها و ... تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تداوم تعطیلی صنوف پرریسک در پایتخت، پلمب 7 قهوه خانه به خاطر بی توجهی به کرونا

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی به دنبال ابلاغ استانداری و مصوبه ستادمقابله با کرونا در استان تهران محدودیت یک هفته ای برای بعضی صنوف پر تردد و پر ریسک یک هفته دیگر نیز تمدید شد و از امروز تا خاتمه هفته فعالیت آنها ممنوع است.

وی ادامه داد: بر این اساس آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه، تالارهای پذیرایی، چایخانه ها و سفره خانه ها و قهوه خانه، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها ، مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی تا خاتمه هفته تعطیل خواهند بود. همچنین کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم با بیان اینکه این موارد به صنوف مربوطه ابلاغ شده است، گفت: بر این اساس با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد. همچین مواردی مانند فعالیت برای مشتریان خاص و خصوصی و ویژه و ... نیز به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و این مراکز باید برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا تعطیل باشند.

مرادی همچنین از اجرای ششمین مرحله طرح بازدید و نظارت از قهوه خانه ها و واحدهای صنفی اطلاع داد و گفت: در این طرح از 33واحد صنفی در بازار تهران بازدید شد و هفت قهوه خانه متخلف با دستور قضائی پلمب شد. همچنین بازدیدهای ما از دیگر صنوف نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1224

به "تداوم تعطیلی صنوف پرریسک در پایتخت، پلمب 7 قهوه خانه به خاطر بی توجهی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم تعطیلی صنوف پرریسک در پایتخت، پلمب 7 قهوه خانه به خاطر بی توجهی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید