ترامپ: فشار می آوریم مدارس در پاییز باز شوند

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه گفت که دولت وی بر فرمانداران ایالت ها فشار وارد خواهد کرد تا مدارس در پاییز بازگشایی شوند.

ترامپ: فشار می آوریم مدارس در پاییز باز شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه گفت که دولت وی بر فرمانداران ایالت های فشار خواهد آورد تا مدارس بازگشایی شوند.

وی که در کاخ سفید صحبت می کرد، گفت: ما قصد داریم تا بر فرمانداران و هر کس دیگری فشار وارد آوریم تا مدارس را بازگشایی کنند. این خیلی مهم است. بنابراین ما قصد داریم فشار بسیار زیادی برای بازگشایی مدارس در پاییز وارد آوریم.

ترامپ در ادامه مدعی شد که برخی مقامات خواستار آن هستند که مدارس بسته باقی بمانند چون آنها فکر می کنند که این از نظر سیاسی برای آنها خوب خواهد بود.

تلاش ترامپ برای بازگشایی مدارس در آمریکا در حالی صورت می گیرد که شیوع ویروس کرونا در این کشور بار دیگر اوج گرفته است.

دانشگاه جانز هاپکینز دیروز (سه شنبه) گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، 338 نفر جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به 130 هزار و 284 نفر برسد.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، 47 هزار و 131 مورد جدید به مبتلایان به کووید-19 در ایالات متحده آمریکا افزوده شد و شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به دو میلیون و 935 هزار و 716 نفر رسید.

کارشناسان بهداشت و درمان عمومی آمریکا و دموکرات ها تأکید دارند که ترامپ با نادیده دریافت این مسئله که فرایند افزایشی شیوع کرونا به یک معضل تبدیل شده، تنها به بدتر شدن اوضاع کمک می کند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1246

به "ترامپ: فشار می آوریم مدارس در پاییز باز شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: فشار می آوریم مدارس در پاییز باز شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید