تردید باشگاه های انگلیسی برای خرید بازیکن از ترس ضربه های جدید کرونا

به گزارش وبلاگ واحدی، نگرانی باشگاه های جزیره از بابت از دست دادن بخشی دیگر از منابع درآمدشان به خاطر شیوع ویروس کرونا، سبب شده که بسیاری از آنها برای خرید بازیکن دست نگه دارند.

تردید باشگاه های انگلیسی برای خرید بازیکن از ترس ضربه های جدید کرونا

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس در گزارشی مدعی شد که کم کار بودن باشگاه های انگلیسی در فصل جابجایی تابستان سال جاری به دلیل افزایش ترس و نگرانی آنها از موج دوم شیوع کروما در این کشور است.

تأثیر شیوع ویروس کرونا بر شرایط اقتصادی بیشتر باشگاه مشهود بوده و بی میلی منچستریونایتد برای پرداخت 100 میلیون پوند جهت خرید بازیکنی مانند جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند هم گواه این موضوع بوده ست. در حالی که هنوز تردید ها درباره زمان برگشت تماشاگران به استادیوم رفع نشده بود، اکنون نگرانی از به وجود آمدن موج دوم شیوع و دوران قرنطینه جدید بر مسائل تیم های انگلیس دامن زده و سبب شده که همه باشگاه های عظیم انگلیس به جز چلسی برای خرید بازیکنان گران قیمت دست نگه دارند.

در همین حال یک منبع مطلع به نشریه سان گفت:کرونا برگشته است و همه وحشت نموده اند. بیشتر باشگاه ها پول های شان را خرج نموده اند و آنهایی هم که خرج ننموده اند با شرایط فعلی نگران خرج کردن هستند. اگر یکی از اسپانسرهای اصلی بیاید و بگوید که دیگر نمی تواند پولی بپردازد چه خواهد شد؟ شما در آن صورت چه کاری می توانید انجام دهید؟ می خواهید از آن شکایت کنید؟ در آن شرایط حتی باید به امکان برگزاری لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا هم شک کرد.

افزایش اخیر شمار مبتلایان به کرونا در بریتانیا و اروپا ضربه سنگینی به امیدهای اهالی فوتبال برای برگرداندن تماشاگران به استادیوم ها شده است. برای تیمی مانند منچستریونایتد، هر بازی بدون تماشاگر یعنی 5 میلیون پوند ضرر اقتصادی و آرسنال هم با چنین معضلی روبرو است. با این شرایط تنها راه خرید بازیکن برای منچستریونایتد جهت رسیدن به سانچوی 20 ساله این است که دورتموند رقم فروش بازیکن انگلیسی اش را پایین بیاورد که خیلی ها پیش بینی می نمایند چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. در این اوضاع و احوال لغو قرارداد 564 میلیون پوندی چینی ها برای خرید حق پخش بازی های لیگ برتر هم بر این بحران افزوده است.

به همین دلیل بیشتر باشگاه ها احتمالاً فعلاً ترجیح می دهند که منتظر بمانند و ببینند اوضاع به چه شکل پیش می رود و سه هفته اول لیگ برتر را صرف ارزیابی اوضاع خواهند کرد تا ببینند که آیا تیم شان واقعاً احتیاج دارد تقویت گردد یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1352

به "تردید باشگاه های انگلیسی برای خرید بازیکن از ترس ضربه های جدید کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید باشگاه های انگلیسی برای خرید بازیکن از ترس ضربه های جدید کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید