معین تکلیف چگونگی کسب سهمیه های باقی مانده المپیک تا سه هفته آینده

به گزارش وبلاگ واحدی، کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های جهانی تا سه هفته آینده تکلیف چگونگی کسب سهمیه های باقی مانده المپیک توکیو را تعیین خواهند کرد.

معین تکلیف چگونگی کسب سهمیه های باقی مانده المپیک تا سه هفته آینده

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و کناره گیری بعضی از کشورها برای حضور در المپیک 2020 توکیو، با تصمیم کمیته بین المللی المپیک مقرر شد این بازی ها با نام المپیک 2020 توکیو حداکثر تا تابستان سال آینده (2021) برگزار شود.

بر این اساس کلیه سهمیه های کسب شده بازی های المپیک که تا این تاریخ توسط کمیته بین المللی المپیک تأیید شده به قوت خود باقی مانده و برنامه ریزی جهت 57 درصد سهمیه به جامانده تا سه هفته آینده توسط کارگروهی از IOC (کمیته بین المللی المپیک) با فدراسیون های جهانی هر رشته تدوین و ارسال می شود.

همچنین تاریخ برگزاری بازی های المپیک در سال 2021 (نام این المپیک 2020 توکیو خواهد بود) توسط کارگروهی دیگر تا سه هفته آینده معین خواهد شد. رصد مسابقات جهانی، لیگ های حرفه ای و مسابقات قاره ای سال آینده از اهم ارزیابی این کارگروه بوده و در سرانجام نسبت به قرار دادن بهترین تاریخ برای برگزاری این بازی ها اقدام خواهد شد.

در خصوص برنامه های المپیک سولیداریتی که برای بازی های 2020 مقرر شده بود این برنامه ها تا زمان بازی ها یعنی 2021 ادامه خواهد داشت که شامل پرداخت حقوق قهرمانان و دیگر برنامه های OS می باشد.

همچنین کلیه هزینه های اجرا شده توسط کشورها به قوت خود باقی و تمام سررسیدهای پرداخت فعلا معلق می شود و رزرو هتل ها، بلیت ها و هزینه های پرداختی برای سال آینده لحاظ خواهد شد.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1051

به "معین تکلیف چگونگی کسب سهمیه های باقی مانده المپیک تا سه هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف چگونگی کسب سهمیه های باقی مانده المپیک تا سه هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید