جانسون: ما به تک تک آرا احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ واحدی، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از افرادی که هنوز تصمیم سیاسی خود را در انتخابات پارلمانی نگرفته اند خواست برای اجرای برگزیت و خروج از بلاتکلیفی به حزب او رای دهند.

جانسون: ما به تک تک آرا احتیاج داریم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش ، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به دلیل نگرانی از احتمال ناکامی در کسب اکثریت مطلق کرسی های مجلس در آستانه انتخابات مجلسی این کشور اذعان کرد رقابت در این انتخابات فشرده است و از افرادی که هنوز تصمیم سیاسی خود را نگرفته اند خواست برای اجرای برگزیت و خروج از بلاتکلیفی به حزب او رای دهند.

بوریس جانسون گفت: ما به تک تک آرا احتیاج داریم و اگر بتوانیم اکثریت مطلق کرسی های مجلس را بدست آوریم می توانیم 31 ژانویه فرایند خروج کشور از اتحادیه اروپا را شروع کنیم و به پیشرفت، سرمایه گذاری و رهایی از بن بست برگزیت دست یابیم.

وی در عین حال این فرصت را آخرین شانس برای آنچه که نجات این کشور و خروج از بن بست برگزیت توصیف کرد دانست و ادعا کرد: با اجرای طرحش برای جدایی این کشور از اتحادیه اروپا سرمایه گذاری و رونق مالی به این کشور باز خواهد گشت و دوپارچگی در جامعه هم از بین خواهد رفت.

: آخرین مناظره جانسون و کوربین پیش از انتخابات

جانسون به تمجید از برنامه هایش اکتفا نکرد و با حمله به اصلی ترین حزب رقیبش یعنی کارگر و جرمی کوربین رهبر این حزب که نتایج نظر سنجی ها نشان می دهد نسبت به روز های گذشته به او نزدیکتر شده است گفت: با روی کار آمدن کوربین این کشور ورشکست می گردد و بحران برگزیت تداوم می یابد و بی ثباتی ها نیز ادامه خواهد یافت.

پیش از این جانسون وعده داده در صورت پیروزی در انتخابات روز پنجشنبه 12 دسامبر، ورود بی رویه مهاجران به این کشور را کنترل کند.

وی سپس گفت خصومتی با خارجی هایی که به دنبال کار و زندگی در انگلیس هستند، ندارد. (بیشتر بخوانید)

انتخابات انگلیس روز 12 دسامبر برگزار می گردد. پس از این انتخابات که رقبای اصلی آن نمایندگان احزاب کارگر و محافظه کار هستند، پایانِ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) معین خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 732

به "جانسون: ما به تک تک آرا احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: ما به تک تک آرا احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید