جزئیات تیراندازی در شهرری

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه منجر به قتل در شهرری خبر داد.

جزئیات تیراندازی در شهرری

به گزارش خبرنگاران از فارس، سردار علیرضا لطفی با اعلام بر فوق گفت: ساعت 7 صبح ششم اردیبهشت سال جاری طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران کلانتری 131 شهر ری از وقوع قتل با سلاح گرم در محدوده خیابان فدائیان اسلام اطلاع پیدا کردند.

وی توضیح داد: با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه شهرری و کارآگاهان اداره دهم اعلام شد و کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت پلیس آگاهی راهی محل قتل شدند.

سردار لطفی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد، جسد متعلق به مردی میانسال حدوداً 50 ساله ناشناس است که در اثر اصابت گلوله از ناحیه پهلوی سمت راست به قتل رسیده است.

سردار لطفی با اشاره به اینکه شاهدان ماجرا گفتند، سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 405 به مقتول تیراندازی کرده و با رها کردن وی در این مکان سوار بر خودرو شده و گریخته اند، اضافه کرد: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات در محدوده وقوع جرم پلاک خودرو را بدست آورده و مالک خودرو به هویت مژده 45 ساله شناسایی کردند و با هماهنگی های قضایی مالک خودرو به پلیس آگاهی دعوت شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ مطرح نمود: مالک خودور اظهار کرد، خودرو در اختیار همسرش بنام رحمان 52 است که روز قبل برای مسافرکشی از منزل خارج و تا به امروز مراجعتی نداشته است که با رویت تصویر جسد کشف شده را شناسایی کرد.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت در ادامه گفت: کارآگاهان با جمع بندی اطلاعات بدست آمده موضوع پرونده را سرقت مسلحانه منجر به قتل دانسته اند و با تشکیل چندین تیم مجرب از کارآگاهان و با رصد محل های تردد خودروی سرقتی در کمتر از 48 ساعت خودروی مسروقه را در محدوده خیابان ولیعصر مشاهده کردند.

سردار لطفی توضیح داد: ماموران بلافاصله خودرو را توقیف کرده و راننده و سرنشین آن بنام های 1- جمشید 25 ساله 2- جعفر 24 ساله اهل شهرستان های غربی کشور را بازداشت کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از متهمان و خودروی سرقتی یک قبضه سلاح گرم به همراه یک فشنگ جنگی و تعدادی مدارک سرقتی کشف شد و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سردار لطفی توضیح داد: با انتقال متهمان به اداره دهم جمشید در اظهارات خود ضمن قبولی قتل گفت که روز وقوع جنایت از مبداء فرحزاد به مقصد فدائیان اسلام درخواست تاکسی اینترنتی کردم که با قبولی سفر از سوی مقتول به سمت مقصد حرکت کردیم. وقتی وارد خیابان فدائیان اسلام شدیم کلت را به قصد تهدید از کمرم بیرون کشیدم و به مقتول گفتم هرچیز با ارزشی داری بده که با مقاومت وی روبرو شدم و با شلیک یک گلوله او را کشتم و سپس با رها کردن جسد سریعاً با خودروی وی متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تحقیقات پلیسی به دو فقره سرقت مسلحانه بدین شیوه با همدستی یکی دیگر از دوستانشان بنام خسرو معترف شدند که بلافاصله وی نیز دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

این مقام پلیسی در پایان گفت: با عنایت به زحمات بی وقفه و شبانه روزی کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی که منجر به دستگیری قاتل و انهدام این باند سرقت مسلحانه شد و باتوجه به اعتراف صریح متهمان به جرم خود، تبهکاران با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1146

به "جزئیات تیراندازی در شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تیراندازی در شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید