حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین اعتبار نشد

به گزارش وبلاگ واحدی، قادر تقی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه آی بی تی آلمان به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه گردشگری جهان است که 185 کشور در آن حضور می یابند، توضیح داد: باوجود اینکه قابلیت های نمایشگاه تشریح شده بود اما تأمین اعتبار نشدیم.

حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین اعتبار نشد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: در این نمایشگاه 10 هزار شرکت گردشگری حضور می یابند و بازدید کنندگان رویدادهای آن 23 هزار نفر و بازدیدکنندگان خصوص آن نزدیک به 50 هزار نفر هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با تأکید به سابقه 49 ساله برگزاری این نمایشگاه اضافه نمود: سال گذشته نیز استان اردبیل به صورت محدود در نمایشگاه حضور یافت.

تقی زاده برآورد اقتصادی حضور در این نمایشگاه را 800 میلیون ریال مطرح نمود و اضافه نمود: این مبلغ از سازمان برنامه و بودجه استان درخواست گشت که اعلام شد به دلیل کمبودهای اقتصادی نمی تواند تأمین گردد.

وی متذکر شد: این در حالی است که 12 شرکت بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند و شرکت مارال گشت حضور خود را اعلام نموده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان در مورد پاسخ مسئولان برای تأمین اقتصادی حضور در نمایشگاه گفت: گفته شد با محدودیت اعتباری روبرو هستیم.

تقی زاده اضافه نمود: در شرایط فعلی نه از دستگاه های اجرایی و نه از میراث فرهنگی استان در نمایشگاه حضور نخواهند یافت و صرفا شرکت گردشگری مارال گشت با هزینه های شخصی در نمایشگاه حضور می یابد.

وی با تأکید به تاثیر این نمایشگاه در جذب سرمایه گذاری خارجی به ویژه در دوران پساتحریم ادامه داد: تنها راه چاره ما توزیع مقداری اقلام تبلیغاتی به وسیله این شرکت گردشگری است.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان در عین حال آلاچیق عشایر نیز در نمایشگاه آی بی تی برای اولین بار نمایش داده می گردد.

وی با بیان اینکه این شرکت فضای 50 متری را در نمایشگاه به خود اختصاص داده است، توضیح داد: سال گذشته آلاچیق به دلیل محدودیت فضا به صورت نمادین معرفی گردید اما سال جاری به صورت واقعی آلاچیقی به نمایشگاه آلمان اعزام می گردد.

تقی زاده تأکید کرد: برای حمایت از حضور این شرکت بخش خصوصی تنها توانستیم آلاچیق را به همراه اقلام نمایشگاه و بدون صرف هزینه از سوی شرکت ارسال کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 856

به "حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین اعتبار نشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین اعتبار نشد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اردبیل در نمایشگاه گردشگری آلمان تأمین اعتبار نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید