خبرنگاران انتشار مجازی بیش از 500 عنوان کتاب همزمان با ایام کرونا در آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ واحدی، مهاباد- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: با شیوع بیماری کرونا بیش از 500 عنوان کتاب به صورت پی دی اف در فضای مجازی در اختیار اعضای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این استان نهاده شد.

خبرنگاران انتشار مجازی بیش از 500 عنوان کتاب همزمان با ایام کرونا در آذربایجان غربی

جواد زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طرح برگزاری مجازی برنامه های کانون پرورش فکری کرونا تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت و در این راستا بخشی از کتاب های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به صورت پی دی اف منتشر شده تا به وسیله فضای مجازی در اختیار بچه ها و نوجوانان قرار گرفته است.

وی از افزایش برنامه های کانون از 44 برنامه به 62 برنامه در سطح استان اطلاع داد و اضافه نمود: بخش مهمی از این برنامه ها با استفاده از ظرفیت مجازی بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به درخشش بچه ها و نوجوانان استان در مسابقه های مختلف بین المللی گفت: یکی از نوجوانان دختر عضو این کانون، عنوان برگزیده مسابقه نقاشی محیط زیست را که توسط کارگروه حقوق کودکِ کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، به خود اختصاص داد.

زاهدی ادامه داد: در بیست و ششمین مسابقه بین المللی نقاشی انجمن هیکاری کشور ژاپن نیز که با موضوع کشاورزی، زمین کشاورزی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده برگزار گردید، اعضای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با ارسال یک هزار و 59 اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد، 81 اثر از اعضای مراکز کانون استان آذربایجان غربی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

وی اضافه نمود: از بین 18 هزار و 146 اثر رسیده از 76 کشور دنیا، 10 نفر از اعضای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان جمهوری اسلامی ایران جایزه این مسابقه را از آن خود نموده اند.

وی اضافه نمود: علاوه بر این در بخش عکس مهرواره نوروزی بهار در خانه در گروه بچه ها 4 تا 11 سال، سارا فارغ بال 10 ساله و در گروه نوجوانان 12 تا 18 سال، فاطمه صدقی 15 ساله هر 2 عضو کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان عنوان برتر این مهرواره را کسب نموده اند.

زاهدی تاکید نمود: اعضای این کانون سال گذشته نیز با درخشش در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری بین المللی توانستند 20 عنوان (جایزه) را در این مسابقه ها کسب نمایند.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی دارای 23 مرکز ثابت، هشت مرکز سیار و چهار کتابخانه پستی است و هم اکنون دارای 22 هزار عضو ثابت بوده و کتابخانه تخصصی آن دارای 300 هزار جلد کتاب تخصصی کودک است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1295

به "خبرنگاران انتشار مجازی بیش از 500 عنوان کتاب همزمان با ایام کرونا در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتشار مجازی بیش از 500 عنوان کتاب همزمان با ایام کرونا در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید