خبرنگاران بازگشت آرامش به زندگی 90 خانوار آسیب دیده از سیل روستای تیس چابهار

به گزارش وبلاگ واحدی، چابهار- خبرنگاران- معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزادتجاری-صنعتی چابهار گفت: زندگی 90 خانوار آسیب دیده از سیل در روستای تیس این شهرستان پس از اقدامات و خدمات مناسب به حالت عادی باز گشته است.

خبرنگاران بازگشت آرامش به زندگی 90 خانوار آسیب دیده از سیل روستای تیس چابهار

محمداکبر چاکرزهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: سیلاب سوم و چهارم فروردین بیش از 6 میلیارد تومان به زیرساخت ها، واحدهای مسکونی و اموال شخصی مردم ساکن در جهت رودخانه تیس چابهار خسارت وارد کرده است.

وی بیان نمود: سیلاب به 90 واحد مسکونی روستای تیس چابهار خسارت 30 تا 70 درصدی و 19 واحد مسکونی نیز به طور کامل تخریب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بهسازی 15 هزار مترمربع از معابر تخریب شده از سیل آغاز شده و ماشین آلات سنگین در روستای تیس حضور دارند و تمام آثار سیل با کمک این منطقه، نیروهای مردمی، خیران و انجمن های غیردولتی برداشته شده و روال زندگی عادی مردم جریان دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه بندهای غیرکارشناسی توسط عده ای از افراد سودجو بر روی بستر رودخانه روستای تیس با هدف تصرف زمین ساخته شده و تخریب آنها در اثر سیلاب خسارت زیادی به مردم و زیرساخت ها وارد کرده است.

چاکرزهی اضافه نمود: توزیع تانکر آبرسان، تامین اقلام ضروری زندگی، اسکان موقت و رسیدگی فوری به تمام سیلزدگان در ساعات اولیه سیلاب از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1059

به "خبرنگاران بازگشت آرامش به زندگی 90 خانوار آسیب دیده از سیل روستای تیس چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشت آرامش به زندگی 90 خانوار آسیب دیده از سیل روستای تیس چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید