خبرنگاران توسعه اسکیت قم با 32 پایگاه آموزشی

به گزارش وبلاگ واحدی، قم - خبرنگاران- رییس هیات اسکیت استان قم گفت: با افزایش پایگاه های آموزشی به 32 مورد و فعالیت پیروز باشگاه ها در استعدادیابی این رشته شاهد پیشرفت اسکیت قم هستیم.

خبرنگاران توسعه اسکیت قم با 32 پایگاه آموزشی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بهترین موسسه اعزام دانشجو به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حمیدرضا جلیلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: استعدادیابی از نخبه های رده های سنی پایه توسط مربیان با دانش اسکیت در باشگاه های هاجر، سفیران تندرستی، نارنج، جامعه الزهرا، آموزشگاه اسکیت داتیس، آموزشگاه اسکیت پرشین و مجموعه ورزشی انقلاب در کنار فعالیت 32 پایگاه آموزشی زمینه ساز رشد و پیشرفت این رشته در قم شده است.

وی اضافه نمود: اسکیت قم در حال حاضر حدود 500 ورزشکار سازمان یافته دارد و با این تعداد ورزشکار در سال گذشته برنامه های مختلفی در بخش های فرهنگی با اجرای همایش ها و جشنواره ها و همچنین در بخش قهرمانی با برگزاری مسابقات داخلی و اعزام به میادین کشوری اجرا کردیم.

رییس هیات اسکیت استان قم اضافه نمود: در مجموع 30 برنامه فرهنگی و رقابت استانی با همکاری و مشارکت باشگاه های این رشته برگزار گردید، همچنین تیم های اسکیت قم در رقابت های متنوع کشوری به میدان رفتند که حاصل آن کسب سه عنوان قهرمانی، چهار مقام نایب قهرمانی و سه رتبه سومی آقایان بود، ضمن این که بانوان اسکیت باز قم پیروز به کسب دو عنوان قهرمانی و چهار مقام نایب قهرمانی از مسابقات مختلف این رشته شدند و به تعداد این عناوین کسب شده شاهد دعوت ورزشکاران اسکیت قم به اردوی تیم های ملی بودیم.

وی افزود: دو تیم اسکیت دختران و دو تیم اسکیت پسران قم در دومین دوره المپیادهای استعدادهای برتر کشور حضور یافتند و دختران کاپ اخلاق را به خود اختصاص دادند، چهار تیم در لیگ های برتر داشتیم که دو تیم آن در اینلاین هاکی رده بزرگسالان آقایان، یک تیم اینلاین هاکی در بخش دختران و یک تیم رول بال در قسمت پسران با حریفان به رقابت پرداختند.

جلیلی با اشاره به برگزاری 19 جشنواره و همایش همگانی و کارگاه آموزشی این رشته، افزود: در رشته رول بال بانوان میزبان مسابقات قهرمانی کشور هم بودیم که تیم شایسته قم عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد و یک دستاورد بسیار ارزشمند برای اسکیت استان رقم زد.

وی اضافه نمود: در سطح استان قم دو لیگ در رشته بتل هاکی برگزار گردیده و 50 نفر از مربیان آقا و خانم این رشته در دوره مربیگری درجه سه رولر اسکیت عمومی آموزش دیدند، همچنین برنامه ریزی و ثبت نام برگزاری نخستین دوره لیگ فری استایل بانوان با حضور تیم های متعدد انجام گرفت ولی متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری این مسابقات شد.

وی اضافه نمود: هیات اسکیت تا اردیبهشت ماه سال جاری یک سالن چند منظوره در اختیار داشت که آن را به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داد، اما آموزشگاه اسکیت قم که با حمایت این اداره کل از دو سال قبل در مجموعه ورزشی شهید حیدریان دایر شده بعد از بازگشایی مجدد اماکن ورزشی مجددا فعالیت های آموزشی خود را برای علاقه مندان به این رشته از سر می گیرد. ر.ج/

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1138

به "خبرنگاران توسعه اسکیت قم با 32 پایگاه آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه اسکیت قم با 32 پایگاه آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید