خبرنگاران رییس هیات همگانی همدان: دوره آموزشی مجازی نداریم

به گزارش وبلاگ واحدی، همدان- خبرنگاران- رییس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: تا اعلام مجدد فعالیت های ورزشی هیچ گونه دوره آموزشی، مربیگری، داوری و کارگاه های آموزشی به صورت مجازی و یا برخط (آنلاین) برگزار نمی گردد.

خبرنگاران رییس هیات همگانی همدان: دوره آموزشی مجازی نداریم

هادی سبزواری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این هیات در برگزاری دوره های مربیگری و داوری به دلیل تعداد رشته های زیرمجموعه در استان اول است و با این حال تا اعلام رسمی آغاز دوباره فعالیت های ورزشی هیچ گونه دوره ای برگزار نمی گردد.

سبزواری اعلام کرد: فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز هیچ گونه بخشنامه ای در این زمینه صادر ننموده و بنابراین هرگونه برگزاری دوره های مربیگری بی اعتبار و مدارک آن فاقد ارزش قانونی است.

رییس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: متقاضیان حضور در دوره های مربیگری نیز باید در سامانه فدراسیون مدارک خود را بارگزاری نمایند و همزمان با تعطیلی فعالیت های ورزشی، این سامانه نیز موقت غیرفعال شده است.

وی اضافه کرد: با این حال هیات ورزش های همگانی همدان فعالیت دورکاری خود را آغاز نموده و مربیان و ورزشکاران می توانند به صورت تلفنی از آخرین شرایط موجود آگاه شوند.

سبزواری با اشاره به نام نویسی مربیان همگانی جهت اخذ تسهیلات هشت میلیون تومانی اعلام شده از سوی وزارت ورزش در جهت جبران خسارت از تعطیلی باشگاه ها گفت: تا به امروز بیش از یکصد مربی فعال در باشگاه های زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام داشته اند.

بیش از یک هزار مربی زیرنظر هیات ورزش های همگانی استان همدان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1132

به "خبرنگاران رییس هیات همگانی همدان: دوره آموزشی مجازی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس هیات همگانی همدان: دوره آموزشی مجازی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید