خبرنگاران صحت انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان تایید شد

به گزارش وبلاگ واحدی، زاهدان- خبرنگاران- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صحت انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان از سوی 2 تن از کاندیداهای معترض و نماینده شورای نگهبان تایید شد.

خبرنگاران صحت انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان تایید شد

احمدعلی موهبتی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از بازگشایی تعدادی از صندوق های اخذ رای با حضور نماینده شورای نگهبان و 2 کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات در زاهدان و تایید صحت انتخابات توسط آنان خبر داد.

وی گفت: براساس گزارش شورای نگهبان سالم ترین انتخابات در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: علیرغم اینکه در روز انتخابات هیچگونه شکایتی از فرایند برگزاری انتخابات واصل نشده بود، بعد از اعلام نتیجه در زاهدان عده ای معترض بودند و دلیل کافی و فنی برای بازگشایی صندوق ها وجود نداشت.

وی بیان نمود: با وجود نبود دلیل کافی و فنی قانونا نباید صندوق های اخذ رای بازگشایی می شد اما به جهت رفع شائبه، با حضور نماینده شورای نگهبان و 2 تن از کاندیداهای معترض حوزه انتخابیه زاهدان، هریک از این کاندیداها 10 صندوق را معرفی کردند و از مجموع 20 صندوق مقرر شد 10 صندوق بازگشایی شود که اگر اشکالی در این صندوق ها مشاهده شد بقیه صندوق ها نیز باز شود.

موهبتی ادامه داد: بعد از بازگشایی صندوق سوم، کاندیداهای معترض با تایید صحت برگزاری انتخابات و مجریان انتخابات خواستار توقف بازگشایی صندوق ها شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 995

به "خبرنگاران صحت انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صحت انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید