خبرنگاران وزارت صنعت 700 هزار ماسک تحویل مازندران داد

به گزارش وبلاگ واحدی، ساری - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت که حدود 700 هزار ماسک از سوی وزارت صنعت به این استان اختصاص یافت که امروز پنجشنبه تحویل دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل شده است.

خبرنگاران وزارت صنعت 700 هزار ماسک تحویل مازندران داد

حسینقلی قوانلو پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود : 400 هزار ماسک سه لایه و 102 هزار ماسک ان 90 (N90) در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت و 150 هزار ماسک سه لایه و 48 هزار ماسک ان 90 (N90) هم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار گرفت.

مازندران 2 دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل دارد.

وی با اعلام این که ماسک ها به صورت رایگان در اختیار دانشگاههای علوم پزشکی مازندران قرار گرفت ، گفت : شرکت های معدنی کشور هزینه واردات 9 میلیون ماسک سه لایه و 2 میلیون ماسک ان90 (N90) را تامین کردند و این ماسک ها از طریق وزارت صنعت در اختیار سازمان های صنعت قرار گرفته است .

قوانلو با اشاره به اینکه خط تولید ماسک تنها کارخانه مازندران از 20 به 60 هزار عدد افزایش یافته است ، افزود : این میزان تولید در هفته آینده به 200 هزار عدد افزایش خواهد یافت .

وی گفت : علاوه بر این کارخانه در کلاردشت ، روزانه یکصد هزار ماسک هم توسط سپاه ، نیروهای مردمی و شرکت ها در مازندران تولید می شود .

مازندران از اول اسفند ماه پارسال با شناسایی 2 بیمار مشکوک در بابل به جمع مناطق آلوده به ویروس کرونا پیوست و بر اساس آخرین گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی 24 ساعت گذشته 250 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1046

به "خبرنگاران وزارت صنعت 700 هزار ماسک تحویل مازندران داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزارت صنعت 700 هزار ماسک تحویل مازندران داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید