خبرنگاران کشتی حامل برنج هندی در بندر شهید رجایی پهلوگرفت

به گزارش وبلاگ واحدی، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سی وچهارمین کشتی کالاهای اساسی در سالجاری حامل 31 هزار و 170 تن برنج هندی در اسکله 18بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

خبرنگاران کشتی حامل برنج هندی در بندر شهید رجایی پهلوگرفت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

علیرضا محمدی کرجی ران روز شنبه در حاشیه تخلیه این میزان برنج هندی اضافه نمود: این کشتی از مبدا کشور هند امروز وارد بندر شهید رجایی شده است.

وی بیان داشت: در هشت ماه گذشته؛ حدود یک میلیون 300 هزار تن انواع کالای اساسی به صورت غیرکانتینری در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: در شرایط مالی کنونی، یکی از اهداف مهم و اولویت های کاری دولت و بویژه سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد احتیاج کشور می باشد.

کرجی ران، اجرای موثر قانون سرعت بخشی در تخلیه و بارگیری کشتی ها را در اولویت بنادر و دریانوردی هرمزگان دانست و اضافه نمود: با برنامه ریزی، هماهنگی و بهره گیری از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری (انبار، محوطه، تجهیزات و نیروی انسانی) تحقق این اصل مهم با جدیت درحال انجام است.

منطقه ویژه مالی بندر شهید رجایی در 23 کیلومتری غرب بندرعباس در شمال جزیره قشم و تنگه هرمز واقع شده و با داشتن روابط دریایی و مبادله کالا با 80 بندر شاخص بین المللی، سهم 50 درصدی از تجارت ایران را برعهده دارد.

موقعیت ممتاز جغرافیایی، دسترسی به آب های آزاد دنیا به وسیله خلیج فارس، اتصال به شبکه بین المللی راه آهن و جاده ابریشم، برخورداری از تجهیزات و امکانات مدرن، نزدیکی به مناطق آزاد کیش و قشم و بنادر حوزه خلیج فارس این مجتمع بندری را به پایگاه راهبردی و منحصر به فرد تبدیل نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1360

به "خبرنگاران کشتی حامل برنج هندی در بندر شهید رجایی پهلوگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشتی حامل برنج هندی در بندر شهید رجایی پهلوگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید