خبرهای تازه درباره ثبت نام واکسیناسیون کرونا

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران : رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: برای تزریق واکسن کرونا در حال حاضر نیازی به هیچ گونه ثبت نام حضوری و مجازی نیست.

خبرهای تازه درباره ثبت نام واکسیناسیون کرونا

به گزارش به نقل از مهر، جعفر صادق تبریزی، در استودیو شبکه خبر سیما، اضافه نمود: برای ثبت نام فرایند تزریق واکسن کرونا، نیازی به مراجعه حضوری نیست زیرا نمی خواهیم عزیزانمان در واحدهای بهداشتی حضور فیزیکی داشته باشند بنابراین در حال حاضر نیازی به هیچ گونه ثبت نام حضوری و مجازی نیست.

وی گفت: از سه شنبه گذشته به حال با افراد بالای 80 سال در حال تماس هستیم و برای دریافت واکسن کرونا از آنها دعوت به عمل می آوریم تا در زمان و محل خاصی که از قبل پیش بینی شده است، حضور یابند.

تبریزی توضیح داد: یک میلیون و 150 هزار نفر بالای 80 سال در کشور داریم که حدود 25 درصد از آنها در روستاها و باقی آنها در شهرها حضور دارند که کار واکسیناسیون آنها آغاز شده است.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: پس از افراد بالای 80 سال به سراغ جمعیت 75 تا 80 ساله می رویم. برای این اقدام حدوداً دو هفته در نظر گرفته شده و پیش بینی شده است، البته این زمان به واکسنی که به دستمان می رسد منوط خواهد بود زیرا هنوز واکسن فراوری داخل به دستمان نرسیده و ظاهراً در اواسط تیرماه در دسترس خواهد بود.

وی اضافه نمود: همه کوشش ما این است که تا 15 اردیبهشت ماه واکسیناسیون بالای 80 ساله ها به اتمام برسد به این منظور، اطلاع رسانی و خبر کردن افراد تا اوایل هفته آینده به وسیله تلفن و سپس به وسیله تلفن و پیامک خواهد بود. برای روستاییان عزیز به وسیله تماس تلفنی و برای شهرنشینان به وسیله پیامک خبر رسانی خواهد شد.

تبریزی گفت: این پیامک ها صرفاً با پیش شماره های وزارت بهداشت یعنی v.behdasht انجام می پذیرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1763

به "خبرهای تازه درباره ثبت نام واکسیناسیون کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای تازه درباره ثبت نام واکسیناسیون کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید