خداداد عزیزی: در هنگ کنگ به جای جکی چان با من عکس یادگاری گرفتند، نباید انتظار داشت ویلموتس تمام مسائل مان را حل نماید

به گزارش وبلاگ واحدی، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: نمی توانیم از بازی با هنگ کنگ به عنوان یک آزمون سخت و دلهره آور برای تیم ملی ایران یاد کنیم.

خداداد عزیزی: در هنگ کنگ به جای جکی چان با من عکس یادگاری گرفتند، نباید انتظار داشت ویلموتس تمام مسائل مان را حل نماید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش، خداداد عزیزی، با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل هنگ کنگ گفت: به عقیده من بازی با هنگ کنگ نباید بازی سختی برای تیم ملی باشد. بدون تعارف می گویم با توجه به حضور تیم هایی مثل کره جنوبی یا ژاپن در منطقه شرق، تیمی مثل هنگ کنگ در سطح سوم فوتبال آسیا واقع شده است.

وی اضافه کرد: حتی اگر هنگ کنگ در بهترین شرایط خود به لحاظ فوتبالی قرار داشته باشد، باز هم بعید می دانم این بازی برای تیم ملی سخت و سخت گردد، چون آن ها تحت هیچ شرایطی قابل مقایسه با قدرت های اصلی قاره نیستند و نمی توانیم از بازی با هنگ کنگ به عنوان یک آزمون سخت و دلهره آور برای تیم ملی ایران یاد کنیم.

عزیزی همچنین به بیان خاطره شیرینی از سفر به هنگ کنگ همراه تیم ملی پرداخت: سال ها قبل به هنگ کنگ سفر کردیم تا در یک تورنمنت مقابل این تیم به میدان برویم. در آن کشور، مردم با اینکه می دانستند من جکی چان نیستم، اما به جای او، با من عکس یادگاری گرفتند! من هم اهل این حرف ها نیستم که ناز کنم و بگویم عکس نمی گیرم، اما همان ماجرا باعث شد حدود 2 ساعت بایستم تا مردم در کنار من عکس یادگاری بگیرند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد مارک ویلموتس در تیم ملی ادامه داد: من ویلموتس را یک مربی خوب می دانم. بالاخره کارنامه جذابی دارد؛ سرمربی تیم ملی بلژیک بوده و نسل طلایی بلژیک را ساخته است، اما باید قبول کنیم فوتبال کشورمان مسائل زیادی دارد و از این رو، نمی توان انتظار داشت که یک مربی بیاید و همه مسائل را به تنهایی حل نماید.

وی در نهایت، با اشاره به شرایط لیگ برتر گفت: فقط دو هفته از لیگ گذشته و نمی توانیم قضاوت کاملی در خصوص تیم ها داشته باشیم. همان طور که قبلا هم گفتم، سپاهان به خاطر اینکه از نظر ساختاری و اقتصادی شرایط بهتری نسبت به سایر تیم ها دارد، وضعیتش بهتر است و روی کاغذ می تواند قهرمان لیگ لقب بگیرد. از طرفی، استقلال و پرسپولیس هم مثل همه سال های قبل، مدعی قهرمانی هستند و این موضوع، چیز عجیبی نیست.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 445

به "خداداد عزیزی: در هنگ کنگ به جای جکی چان با من عکس یادگاری گرفتند، نباید انتظار داشت ویلموتس تمام مسائل مان را حل نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداداد عزیزی: در هنگ کنگ به جای جکی چان با من عکس یادگاری گرفتند، نباید انتظار داشت ویلموتس تمام مسائل مان را حل نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید