خطر کرونا در آلمان به سطح بالا افزایش یافت، هشدار به بیمارستان ها درباره افزایش 3 برابری بیماران

به گزارش وبلاگ واحدی، انستیتو رابرت کخ آلمان با افزایش سطح خطر کرونا برای شهروندان به سطح بالا، اروپا را کانون این بیماری همه گیر در جهان بیان کرد.

خطر کرونا در آلمان به سطح بالا افزایش یافت، هشدار به بیمارستان ها درباره افزایش 3 برابری بیماران

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، کرونا در اروپا همچنان فرایند صعودی را طی نموده و محدودیت های بیشتری را ایجاد نموده و قربانیان آن به صورت روزافزون افزایش پیدا می نماید.

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان برای بازگرداندن شهفرایندان آلمانی که به دلیل محدودیت های سفر اعمال شده به دلیل شیوع ویروس کرونا در خارج مانده اند تدابیری را اتخاذ نموده است. وی توضیح داد که تا 50 میلیون یورو را برای این منظور مد نظر قرار داده است.

دولت آلمان همچنین هشدارهای سفر جهانی را برای مسافرت های توریستی به منظور مقابله با شیوه ویروس کرونا اعلام نموده است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا ترکیه حدود 3614 نفر از اتباع خود را از اروپا به این کشور بازگردانده است. این اتباع ترک قرار است به مدت 2 هفته در قرنطینه باقی بمانند.

ترکیه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ارتباطات پروازی خود با 20 کشور از جمله آلمان، اسپانیا، فرانسه و اتریش را متوقف نموده و محدویت های زیادی را در این کشور اتخاذ نموده است.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم از کلینیک ها آمادگی لازم برای پذیرش تعداد روزافزون بیماران کرونایی سخت را درخواست نموده است. لوتار ویلر، رئیس این انستیتوی ملی بیماری های همه گیر در آلمان از همه بیمارستان ها انتظار دارد که ظرفیت های پذیرش بیماران را حداقل دو برابر نمایند. بر اساس ارزیابی این انستیتو از هر 5 بیماری کرونایی یک نفر بیماری سختی خواهد داشت.

ویلر همچنین گفته است: ما هنوز نمی دانیم در خاتمه چه تعداد مرگ و میر وجود خواهد داشت. این مسئله واضح است که افراد مسن و افراد دارای بیماری های زمینه ای بخصوص در معرض خطر قرار دارند.

انستیتو رابرت کخ ارزیابی خطر کرونا برای افراد را به بالا ارتقا داده است. این انستیتو خطرات قابل توجهی را برای شهفرایندان آلمانی در دوران بحران کرونا دیده و شرایط خطر را از امروز به سطح بالا ارتقا می دهد.

بر اساس آمارهای این انستیتوی آلمانی شمار مبتلایان این بیماری در جهان از چین بیشتر شده است. اروپا در حال حاضر کانون این بیماری همه گیر است.

وزیر کشور نیدرزاکسن آلمان هم با توجه به انتشار اخبار کذب و شایعات درباره کرونا خواهان در نظر دریافت مجازات هایی برای افرادی که این اخبار را منتشر می نمایند شد.

فرانسه هم برای مقابله با شیوع کرونا حمل و نقل های ریلی و هوایی خود را محدود می نماید.

انجمن بیمارستان های آلمان هم انتظار دارد که شمار بیماران کرونایی در آلمان در چند روز آینده 3 برابر گردد.

شورای امنیت سازمان ملل هم باتوجه به گسترش کرونا تمام نشست های این هفته خود را لغو نموده است.

وزارت کشور فرانسه هم اعلام نموده که حدود 100 هزار پلیس در خیابان های این کشور بر اعمال محدودیت ها برای جلوگیری از شیوع کرونا نظارت می نمایند.

نخست وزیر کانادا هم برای مقابله با شیوع کرونا اعلام نموده که مرزهای خود را بر روی اتباع خارجی می بندد.

شرکت دارو سازی و واکسن سازی CureVac آلمان که مدت هاست برای فراوری واکسن کرونا کوشش می نماید برای تسریع در دستیابی به نتیجه تا 80 میلیون یورو از اتحادیه اروپا یاری دریافت می نماید. این خبر را کمیسیون اروپایی روز دوشنبه اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1003

به "خطر کرونا در آلمان به سطح بالا افزایش یافت، هشدار به بیمارستان ها درباره افزایش 3 برابری بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر کرونا در آلمان به سطح بالا افزایش یافت، هشدار به بیمارستان ها درباره افزایش 3 برابری بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید