خطیب زاده: وزارت امور خارجه آماده همکاری کامل با کمیته المپیک است

به گزارش وبلاگ واحدی، سخنگوی وزارت امور خارجه در ملاقات با رییس کمیته ملی المپیک کشورمان از آمادگی وزارت خارجه برای همکاری همه جانبه با این کمیته با هدف حضور پیروز ورزشکاران ایرانی در رقابت های بین المللی و همچنین معرفی فرهنگ غنی ایران به مخاطبان بین المللی تاکید نمود.

خطیب زاده: وزارت امور خارجه آماده همکاری کامل با کمیته المپیک است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در بازدید از مجموعه کمیته ملی المپیک و ملاقات با سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، از نزدیک در جریان اقدامات اجرا شده برای توسعه زیرساخت ها و تعمیق ورزش قهرمانی در کشور نهاده شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ملاقات با رییس و مسئولین کمیته ملی المپیک از آمادگی وزارت امورخارجه برای همکاری همه جانبه با این کمیته با هدف حضور پرقدرت و پیروز ورزشکاران کشورمان در رقابت های ورزشی بین المللی از جمله المپیک توکیو و همچنین معرفی فرهنگ غنی ایران به مخاطبان بین المللی در این رویداد جهانی تاکید نمود.

در این ملاقات صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تشریح آخرین شرایط حضور ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک 2020 توکیو، بر آمادگی های فنی و پشتیبانی کمیته ملی المپیک جهت حضور موثر و پیروز ورزشکاران ایرانی در این مسابقات جهانی تاکید نمود.

همچنین به منظور تسهیل امور و هماهنگی هر چه بیشتر توافق شد، کمیته مشترکی تا زمان برگزاری المپیک توکیو، موضوعات مرتبط را پیگیری نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1790

به "خطیب زاده: وزارت امور خارجه آماده همکاری کامل با کمیته المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب زاده: وزارت امور خارجه آماده همکاری کامل با کمیته المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید