دبیر شورای عالی مناطق آزاد 2 پروژه گردشگری در منطقه آزاد انزلی افتتاح کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، دو پروژه فرهنگی و گردشگری با حضور اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد 2 پروژه گردشگری در منطقه آزاد انزلی افتتاح کرد

از سفر با ارزان ترین تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از بندرانزلی، دو پروژه فرهنگی و گردشگری ظهر امروز با حضور اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در جریان افتتاح این پروژه ها گفت: ما در کنار پروژه های مالی منطقه، پروژه های فرهنگی نیز داریم از جمله مجتمع بهزیستی منطقه تحت عنوان مهر گستر به همه توان خواستار حوزه اجتماعی خدمات رسانی می نماید.

مجید فاتحی اعلام نمود: منطقه آزاد انزلی 30 هزار نفر جمعیت دارد که 300 نفر آن احتیاج به خدمات توانبخشی و اجتماعی دارند و این مرکز دسترسی آنها را به خدمات رسانی آسان تر می نماید.

وی درباره پروژه های گردشگری و افتتاح یک خانه روستایی در منطقه آزاد انزلی، توضیح داد: خانه روستایی که امروز تحت عنوان موزه مردم شناسی افتتاح شده با مبلغ 240 میلیون تومان در مدت دوماه احداث شده و در پارک جنگلی چپربرد قرار داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: کوشش داریم بسیاری از جشنواره های بومی محلی خود را در این خانه روستایی برگزار کنیم.

فاتحی با تاکید بر اهمیت اشتغال زایی برای مردم منطقه تاکید نمود: خانه روستایی منطقه آزاد انزلی محلی برای فراوری و عرضه محصولات ارگانیک و ایجاد اشتغال برای ساکنان این منطقه خواهد بود.

عکس از سیدجعفر منصوری

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 820

به "دبیر شورای عالی مناطق آزاد 2 پروژه گردشگری در منطقه آزاد انزلی افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر شورای عالی مناطق آزاد 2 پروژه گردشگری در منطقه آزاد انزلی افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید