دستگاه آزمون مچالگی لوله های جداری چاه های نفت و گاز ساخته شد

به گزارش وبلاگ واحدی، ‫دستگاه آزمون مچالگی (Collapse Test‬) لوله­ های جداری چاه­ های نفت و گاز با راهبری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و به همت شرکت لوله گستر اسفراین برای نخستین بار در خاورمیانه مطابق با الزام های استاندارد API 5C3‬ طراحی و ساخته شد. ‬

دستگاه آزمون مچالگی لوله های جداری چاه های نفت و گاز ساخته شد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، این دستگاه از سوی متخصصان طرح­ های نگهداشت و افزایش تولید نواحی آغاجاری و اهواز ساخته شده است.

در آیین بهره­ برداری از این دستگاه، نخستین نمونه از لوله های تولیدشده در شرکت لوله گستر اسفراین با نظارت نمایندگان مدیریت فنی در آزمایش مچالگی نتایج موفقیت آمیزی داشت.

مهران دقیقیان، رئیس بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این باره اظهار کرد: پیش از این فناوری ساخت دستگاه یادشده فقط در انحصار تعداد معدودی از شرکت­ های معتبر در کشورهای پیشرفته بود و این موفقیت گامی مهم برای حصول اطمینان از کیفیت ساخت لوله­ های جداری چاه­ های نفت و گاز تولیدشده در شرکت لوله­ گستر اسفراین است و می توان آن را یک افتخار ملی تلقی کرد.

دقیقیان ضمن قدردانی از همکاری­ ها و تلاش­ های شرکت لوله گستر اسفراین گفت: دستگاه آزمون آب­ بندی رزوه (CAL Test) نیز تحت نظارت و پشتیبانی این شرکت در حال ساخت است که گامی دیگر در راستا استقلال صنعتی و مقابله با تحریم های ظالمانه به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1445

به "دستگاه آزمون مچالگی لوله های جداری چاه های نفت و گاز ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه آزمون مچالگی لوله های جداری چاه های نفت و گاز ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید