دو قول تامین اجتماعی به بازنشستگان برای 1400

به گزارش وبلاگ واحدی، عضو هیات مدیره تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برای شرایط متناسب سازی مشاغل سخت و زیان آور تصمیم جامعی گرفته می شود به بازنشستگان قول داد متعادل سازی حقوق آنان با بازنشستگان کشوری دنبال شود.

دو قول تامین اجتماعی به بازنشستگان برای 1400

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمدعلی همتی عضو هیات مدیره تامین اجتماعی با اشاره نارضایتی برخی از بازنشستگان گفت: این اعتراض ها را می توان به دو گروه تقسیم کرد؛ یکی اعتراض هایی است که بازنشستگان سخت و زیان آور داشتند و اشکالاتی را مطرح کرده اند. گروه دوم، اعتراضی است که متعاقب افزایش جدید حقوق بازنشستگان کشوری رخ داد.

او درباره اعتراض بازنشستگان سخت و زیان آور اظهار کرد: در این زمینه معاونت بیمه ای سازمان با تشکیل جلسات متعدد با حضور نمایندگان تشکل های بازنشستگی و شرکای اجتماعی، در حال بررسی شرایط برای اتخاذ یک تصمیم جامع است.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اعتراضات اخیر بازنشستگان درباره متناسب سازی حقوق خود، اظهار کرد:با اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان کارگری، تعادل بین حقوق ها تا حدودی برقرار شده بود؛ اما با افزایش مستمری بازنشستگان کشوری، این تعادل برهم ریخت و نارضایتی ایجاد شد. وی شرح داد: برای رفع این مشکل پیگیری های زیادی درحال انجام است و مدیرعامل سازمان جلسات متعددی را با سازمان برنامه وبودجه و سایر مسئولان کشور برگزار کرده است تا نتایج موفقی به دست آید. امیدواریم نتایج پیگیری ها در اولین فرصت به بار نشیند و مرحله دوم متناسب سازی بازنشستگان انجام شود.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1669

به "دو قول تامین اجتماعی به بازنشستگان برای 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو قول تامین اجتماعی به بازنشستگان برای 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید