رئیس دپارتمان جغرافیای انسانی دانشگاه گیسن آلمان در دانشگاه مازندران حضور یافت

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس دپارتمان جغرافیای انسانی دانشگاه گیسن آلمان به منظور ارتقای زمینه های توسعه روابط علمی و فرهنگی میان دو دانشگاه مازندران و گیسن آلمان و بستر های همکاری بیشتر در دانشگاه مازندران حضور یافت.

رئیس دپارتمان جغرافیای انسانی دانشگاه گیسن آلمان در دانشگاه مازندران حضور یافت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رئیس دپارتمان جغرافیای انسانی دانشگاه گیسن آلمان در دانشگاه مازندران حضور یافت.

پروفسور دیتمن، رییس دپارتمان جغرافیای انسانی دانشگاه گیسن آلمان در راس یک هیات دانشگاهی به منظور نشست با مسئولان دانشگاه مازندران در دفتر ریاست دانشگاه حضور یافت.

بر اساس این گزارش، در این نشست که به دعوت گروه آموزشی جهانگردی دانشگاه مازندران و با پیگیری دفتر همکاری های علمی بین المللی برگزار گردید، زمینه های توسعه روابط علمی و فرهنگی میان دانشگاه مازندران و دانشگاه گیسن آلمان و بستر های همکاری بیشتر با دانشگاه مذکور بعد از عقد تفاهم نامه در سال 1392 آنالیز و مورد گفتگو نهاده شد. هم چنین دو طرف خواهان افزایش تبادلات آکادمیک میان دو دانشگاه شدند.

یادآور می گردد: در این نشست، معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی، پژوهش و فناوری و مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه نیز حضور داشتند، هم چنین نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه مازندران که در ساعت 10 الی 12 صبح همان روز در سالن باقرالعلوم دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار گردیده بود، از دیگر برنامه های این هیات دانشگاهی آلمانی در دانشگاه مازندران بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 453

به "رئیس دپارتمان جغرافیای انسانی دانشگاه گیسن آلمان در دانشگاه مازندران حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دپارتمان جغرافیای انسانی دانشگاه گیسن آلمان در دانشگاه مازندران حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید