راه اندازی مرکز پایش و نظارت مراقبت های پزشکی در لرستان

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران/لرستان رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان از راه اندازی مرکز پایش و نظارت مراقبت های پزشکی در استان اطلاع داد.

راه اندازی مرکز پایش و نظارت مراقبت های پزشکی در لرستان

دکتر علاالدین شیخی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمام شهرهای لرستان به سیستم آسایار مجهز شدند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه فرم های کاغذی حذف و فعالیت های اورژانس پیش بیمارستانی به صورت الکترونیک ثبت ونگهداری می گردد، افزود: هنگام تماس، فرد مددجو با نیروهای اورژانس، آدرس محل برای اورژانس ارسال می گردد و پس از تاییدفرد، نیروهای اورژانس به آنجا اعزام خواهند شد.

شیخی اضافه نمود: دسترسی به آمار و اطلاعات این سیستم سبب می گردد دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس تسهیل و فرصتی فراهممی گردد تا با بهره گیری به موقع از آمار و اطلاعات برنامه موثری برای ارتقا سیستم تدوین گردد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان همچنین از راه اندازی مرکز پایش و نظارت مراقبت های پزشکی(mcmc)در استان خبرداد و بابیان اینکه با استفاده از این مرکز تخت های خالی بیمارستانهای استان رصد می گردد که فرد بیمار یا حادثه دیده را به کدام بیمارستانانتقال دهیم، گفت: البته راه اندازی مرکز مذکور بخاطرکرونا ویروس دچار وقفه شده است.

وی بیان نمود: 90 درصد کارها برای راه اندازی این مرکز انجام و یک میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی آسایار و مرکز پایش و نظارتمراقبت های پزشکی در استان هزینه شده است.

شیخی مطرح کرد: پس از شکست کرونا ویروس مرکز مذکور راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1100

به "راه اندازی مرکز پایش و نظارت مراقبت های پزشکی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز پایش و نظارت مراقبت های پزشکی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید